dinsdag 20 augustus 2013

Jarig hoera!

Gisteravond kon ik mijn kaart en label aan een gezellig kadootje vastmaken en weggeven. De jarige job was er erg blij mee! 


Ik heb aan het cellofaan een labeltje bevestigd.



Dit heb ik ervoor gebruikt:

De blue ribbon stempelset artikelnummer 125981

De classic Stampin' pads:
Strawberry slush
Pistachio pudding
Baked Brown sugar
Coastal Cabana
en de Crisp Cantaloupe!
Je kunt deze als set bestellen:

Voor het labeltje:
De Label Love stempelset artikelnummer 130622

Om de onderdelen op te bouwen en te lijmen gebruikte ik oa. Stampin' dimensionals artikelnummer 1044300

Het parelmoer kleurige cardstock van 15 x 21 cm, de plakparels, doily en wit lintje komen uit eigen voorraad.
 
Dag allemaal!



1 opmerking:

  1. Leuk geworden! Ik heb al dezelfde kleurtjes inkt! Was het jarige jobje blij? Keep up the good work!

    BeantwoordenVerwijderen