zaterdag 28 september 2013

Afscheidskadootjes!

Wat een creatieve week met leuke en minder leuke momenten...


Laten we beginnen met de Clearance Rack. Hierin staan alle retired producten die niet meer gemaakt worden en uit de collectie gaan van Stampin'Up! Voor jou misschien juist interessant omdat er leuk papier, stof, stansen, embellishments of iets anders voor een leuke prijs met fikse kortingen te verkrijgen is. Klik op mijn shop now logo hieronder of links in beeld.

Ga naar shop rechtsboven in beeld (onder mijn naam). Je komt dan in het vervolgscherm waar je links het woord: Clearance Rack ziet staan. Vanuit hier kun je door de bladzijden gaan en artikelen in je winkelwagentje stoppen. Zoals in andere online shops ook het geval is.


Begin deze week liet ik jullie al weten via (klik HIER) dat ik druk was geweest met afscheidskadootjes voor mijn laatste naailes. Helaas....snif.. Een mens moet keuzes maken.
Mijn super goed uitleggende maar vooral erg lieve naaijuf, heb ik eens even lekker in het zonnetje gezet.
 
 

 
 








 
 
 
 
 
 


 Mijn naaibuddy's liet ik natuurlijk niet likkebaardend toekijken...zij kregen allemaal een mini presentje met lekkernij.
 
 

 
 
 In de doosjes paste precies een Daim snoepje...chocolade met stukjes caramel. Vrouwen en chocolade...need i say more? Thougt so! ;-) als ik een minder gezellig dagje heb waar geen einde aan lijkt te komen duik ik ook altijd de snoep kast in. Op zoek naar een stillend medicijn...chocola! Maar goed we dwalen af.... 
 
Ik zal jullie uitleggen hoe ik de kaars gemaakt heb, veel geïnteresseerden vroegen op Facebook al hoe ik dit had gedaan.....

  Eigenlijk heel simpel:
Koop een leuke blanco kaars. Wit is het makkelijkst om met kleur te bewerken.
Kies een leuke stempel van Stampin' Up! uit. Stempel deze op een tissue. Hoeft geen bepaald merk te zijn. Anykind, maakt niet uut. Zeggen we hier.

 Knip een rechthoek van het bestempelde deel met aan weerskanten een klein stukje witte onbestempelde tissue.
Dan neem je het magische trucje: juist! de heattool!
Leg je stukje tissue op de kaars. Houdt rekening met waar je later nog een lint of embellishment (knoopjes, satijnen roosjes, brads etc.) wilt plaatsen.
verhit de tissue heel even totdat je ziet dat je stempelafdruk versmelt met de kaars....stop dan! Anders krijg je van die zakkers op je kaars en dat lelijk.
Geloof me...de eerste, 2.., 3...tja, zullen wel mislukken de eerste keer. als het dan toch gelukt is...On-be-schrijvelijk dat gevoel! Ha! Een meesterwerk en jij hebt dat helemaal zelf gemaakt.

De doosjes zijn van een retired (niet meer leverbaar) stans: de Petite pocket. Ik heb het doosje dus zelf moeten knippen. De tasjes zijn met de Petite Purse stans gemaakt. Deze is nog wel leverbaar en met 1 draai door je Big shot rolt het patroon gescoort (vouwlijnen) en gesneden uit je machine. It 's magic!
Alles even opleuken met de Gorgeous Grunge stempelset, lint en tape uit eigen voorraad en papieren roosjes. Gemaakt met de scalop pons het verpakpapier van Stampin' Up! zelf. Als je een bestelling plaatst en je laat het thuis bezorgen, krijg je altijd een verfrommelde strook bruin papier in de doos. NIET weggooien, maar hergebruiken voor deze leuke bloemen. Je zou ze ook nog kunnen bestrooien met glitters of de randjes distressen (beinkten d.m.v. een sponsje) voor meer effect en diepte. Onderaan vermeld ik alle producten met naam en artikelnummer. Kun je zelf aan de slag! Binnenkort wil ik de plaatjes van de artikelen erbij zetten en linken aan mijn online shop. Dan is bestellen helemaal kinderspel.

Gebruikte materialen:
Volgt nog!

 Vind je het toch wat moeilijk, heb je alle materialen niet of dacht je de derde dozijn kaarsen I give up?... Geef je dan op voor de Crea Avonden. Klik HIER voor meer informatie! We maken er een gezellige avond van zonder verdere verplichtingen!

Morgen zal ik jullie vertellen over de Creative Tour in Apeldoorn van Stampin' Up! waar ik gisteravond geweest ben.
 Dat was zo leuk...ik bruis er nog van! Wauw. Voor nu......fijne avond!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen