maandag 9 september 2013

Eindelijk!

Hallo lieve mensen!

Ik had het jullie van het weekend al beloofd, maar het is er niet van gekomen. Dan nu toch de beloofde update!
Het was een creatief weekje! Ondanks de drukte ben ik er toch in geslaagd om een leuk notitieblokje te bekleden met een gezellige vriendin en wat schattige doosjes in elkaar te zetten.
Onderstaand de notitieblokjes:



Ik heb hier de vlinderponsen voor gebruikt en de bijbehorende Papillon stempelset. Deze is nu in de aanbieding als set niet te vergeten! (klik HIER om de aanbieding te bekijken) Je kunt er zoveel leuks mee doen.
Ik heb ervoor gekozen te stempelen met Versamark en met de White embossing powder af te werken. Even de heat tool erop en klaar is kees. De geweldig patronen komen dan zo mooi tot zijn recht! De doily en glitterstenen komen uit eigen voorraad!






De doosjes vind ik echt super schattig geworden en….er staan er nog wat klaar om afgewerkt te worden. Die bewaar ik nog even voor de volgende update! Voor onderstaande doosjes heb ik het designpapier More Amore gebruikt. (Helaas niet meer te verkrijgen, maar je kunt het natuurlijk met al het designpapier maken.







Geef er je eigen draai aan!) Mijn favoriete vlinderponsen met Papillon stempelset. White embossing powder, Itty bitty banners en Label love stempelset met de bijbehorende pons en stansen voor de Big Shot. Ik ben echt verliefd op mijn Big Shot ;-)





 
In 1 van mijn workshops leg ik je graag uit hoe ik dit gemaakt en opgebouwd heb. Maken we er samen een gezellige avond van. Klik HIER voor meer informatie.


Verder komt Stampin' Up! met het nieuws dat de Stampin' Write Marker New Colour Kit (pag. 163 artikel 130034 set voor € 31,95) Nu van 2 september tm 3 januari ook los per marker te verkrijgen is voor € 3,95! Klik HIER voor meer informatie of op de marker afbeelding links in beeld.


Vergeet deze maand niet te bestellen….zoals al eerder gemeld is via Facebook (voor de mensen die mij nog niet volgen: www.facebook.com/stampinyourworld) en twitter, maakt iedere bestellende klant die in de maand september voor € 65,- of meer besteld kans op deze schitterende hostess stempelset van Simply Sketched. (excl. catalogi en verzendkosten)
 
 
 
 
Fijne dag allemaal en hopelijk tot snel!


3 opmerkingen:

  1. Hé Wilma, via Chantal haar blog kom ik weer hier op jouw blog en ik ga je gelijk volgen hoor! Super leuk dat je ook demo bent geworden en we zien elkaar vast gauw! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik kom hier via Chantal en ben meteen volger geworden. Wat ben je flitsend van start gegaan. Je gaat het vast prima doen als demonstratrice. Lieve groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjulliewel! Ik word al aardig wegwijs en doe erg mijn best! We gaan ervoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen