dinsdag 17 september 2013

Geslaagde missie!

Lieve creatievelingen!!

Wederom een drukke week. Onze kleine Reef door naar groepje twee van zwemles, de nodige verplichtingen, maar ook twee leuke party's!

Begin deze week mocht ik bij een Tupperware party zijn die mijn zus geregeld had bij Melissa van Geffen (klik HIER voor contact over een party bij haar)
Natuurlijk had ik voor de gastvrouw een kleinigheid meegenomen. In het doosje pasten precies 4 waxinelichtjes.


Afgelopen donderdag had ik zelf een workshop. We hebben een notitieblokje bekleed. Ik heb alles over Stampin' Up!® verteld en vooral heeeeel veel laten zien. Ik raakte natuurlijk niet uitgepraat. Gelukkig kreeg ik voor mijn droge mond een heerlijk kopje koffie met een lekkernij erbij!
Het was zo gezellig dat ik, aan het einde van de avond, vergeten was foto's te maken van de creaties. Deze werden zaterdag naar mij verstuurd. Nogmaals hartelijk dank! Vandaar ik er nu pas verslag over kan doen voor jullie.

De foto’s heb ik vooral nodig om te kunnen laten zien hoe verschillend projecten kunnen worden met dezelfde materialen en insteek. Dit is 1 van de voordelen aan de 1-2-1 workshop (lees er HIER meer over) Je kunt veel meer aandacht schenken aan de mensen (en fans in spé!) Daarom mochten ze zelf kiezen met welke stempels, kleuren en embellishments (bv. linten, touw en glitterstenen) ze wilden gebruiken. Echt geweldig is dat! We moesten er erg hard om lachen…zou het te maken hebben met verschillende karakters….Wie weet..!
 
Aan het einde van de workshop heb ik nog het een en ander verteld over de geweldige Big Shot machine. Ook te verkrijgen via mij hoor! (dikke catalogus pag. 184 artikel: 113439)

Ben je al in het bezit van deze mooie machine?... Dan hoef ik jou niet meer uit te leggen hoe snel je in een handomdraai een patroon voor een schattig tasje (dikke catalogus pag. 193  artikel: 125606) of strik (seizoenscatalogus pag. 37 artikel: 129977) kunt maken.













Als dank had ik een gezellig hoesje met een lekkernij gemaakt voor de gastvrouw.

 
 Jaaaa.....je ziet het goed! Met mijn eigen logo erop! Stoer hè?! Super trots!

De dames hadden het erg leuk en gezellig gehad en dat was precies de bedoeling. Ik zeg; Missie geslaagd!

Ook een workshop volgen? Klik HIER voor meer informatie.
Dan maken we er samen een gezellige avond van.
 
DE AANBIEDINGEN VAN DEZE MAAND:
 
Nog maar twee weken in de aanbieding!!! 15% KORTING!
Butterfly Stampset & Punch! Mis hem niet:


Klik HIER voor de verwijzing naar het eerder geplaatste bericht of HIER voor de folder.


Stampin' Write Marker New Colour Kit (pag. 163 artikel 130034 set) NORMAAL voor € 31,95 Nu van 2 september tm 3 januari ook los per marker te verkrijgen is voor € 3,95! Klik HIER voor meer informatie of op de marker afbeelding links in beeld.

VOOR KORTINGEN SPAREN bij Stampin'Your World?!!!
Dat kan! Lees er HIER meer over!


Vergeet deze maand niet te bestellen….zoals al eerder gemeld is via Facebook (voor de mensen die mij nog niet volgen: www.facebook.com/stampinyourworld) en twitter, maakt iedere bestellende klant die in de maand september voor € 65,- of meer
besteld kans op deze schitterende hostess stempelset van Simply Sketched.
(excl. catalogi en verzendkosten)
Klik HIER voor de verwijzing naar het eerder geplaatste bericht op mijn Facebookpagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen