donderdag 19 september 2013

Kerst? Nu al?

Hallo! Alweer een bericht je over kerst! Hoe is het mogelijk he?
Maar ja, voordat je het weet is het weer zover.
 
Deze single stamps zijn sinds gisteren verkrijgbaar bij Stampin’Up!®! Wat een leuke stempels weer hè? Ik moet zeggen dat ik altijd wel heel erg kan genieten van die kerst. De hele decembermaand trouwens. Lekker eten en gezelligheid met elkaar. Dat is toch het mooiste wat er is? En hoe kun je dat beter voorbereiden dan met leuke uitnodigingen voor je diner versierd met deze kerst stempels?
Je kunt ze dus per stuk en alleen in clear mount verkrijgen (stempels die je op een los plastic blokje moet zetten om makkelijker te kunnen stempelen)
Uiteraard kun je deze losse plastic blokjes ook erbij bestellen.
Klik op de afbeelding of het plaatje links in beeld, om ze beter te kunnen bekijken...

 
 
 
Dinsdagavond heb ik mijn 'swaps' afgemaakt voor de Creative Tour in Nederland. Deze zal eind september plaats vinden en is alleen voor de demonstratrices van SU bedoeld. Ik heb er heel veel zin in! Het doel is om door middel van de 'swaps' elkaar met nieuwe creatieve ideeën te inspireren. Wat zou je kunnen maken met de artikelen van Stampin’Up!®! en wat voor materialen gebruiken anderen hiervoor. Heel leerzaam dus en bovendien gezellig. Als ik er geweest ben zal ik jullie mijn creatie laten zien....Spannend!
 
Gisteren was mijn grote neef jarig! 26 Jaar alweer...time flies! Ik dacht dat hij al te "oud" zou zijn voor geknutselde kaarten, maar ik kreeg zondagavond tijdens de visite toch even te horen dat hij wel erg benieuwd was wat ik voor hem zou maken!

Zo zie je maar dat er geen leeftijdsgrens aan handgemaakte kadootjes zit...Tja en wat moet je dan voor zo'n grote kerel maken. Hij wou graag geld dus hoe ging ik dat nou creatief verpakken..? Ik kwam op het internet (http://marlydesign.blogspot.nl) dit leuke idee tegen en wist meteen...dit wordt mijn cadeau enveloppe. Ik heb er zelf nog een los kaartje bij gemaakt wat precies in het onderste opengeslagen deel paste.












Het was al laat dus de foto's zijn van wat mindere kwaliteit helaas....Ik ga er nog een paar maken en zal ervoor zorgen dat deze goed gefotografeerd worden.

Ook een workshop volgen? Klik HIER voor meer informatie.
Dan maken we er samen een gezellige avond van.


DE AANBIEDINGEN VAN DEZE MAAND:
 
Nog maar twee weken in de aanbieding!!! 15% KORTING!
Butterfly Stampset & Punch! Mis hem niet:


Klik HIER voor de verwijzing naar het eerder geplaatste bericht of HIER voor de folder.


Stampin' Write Marker New Colour Kit (pag. 163 artikel 130034 set) NORMAAL voor € 31,95 Nu van 2 september tm 3 januari ook los per marker te verkrijgen is voor € 3,95!
Klik HIER voor meer informatie of op de marker afbeelding links in beeld.

VOOR KORTINGEN SPAREN bij Stampin'Your World?!!!
Dat kan! Lees er HIER meer over!


Vergeet deze maand niet te bestellen….zoals al eerder gemeld is via Facebook (voor de mensen die mij nog niet volgen: www.facebook.com/stampinyourworld) en twitter, maakt iedere bestellende klant die in de maand september voor € 65,- of meer
besteld kans op deze schitterende hostess stempelset van Simply Sketched.


(excl. catalogi en verzendkosten)
Klik HIER voor de verwijzing naar het eerder geplaatste bericht op mijn Facebookpagina.

Tot gauw weer trouwe fans!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen