dinsdag 1 oktober 2013

Creative Tour Apeldoorn

Hallo lieve mensen! Sorry dat ik een dagje (of twee..) later met mijn verslag kom van de Creative Tour in Apeldoorn. Want wat was het gezellig. Veel bekende en nieuwe mensen ontmoet.
 
 
Geswapt...wat "swappen" is...klik nog maar even HIER op om je geheugen nog even op te frissen!
Ik had er 30 gemaakt, maar er waren wel 75 demonstratrices aanwezig. We mochten aan een make & take deelnemen en ik viel in de prijzen! Helemaal geweldig. Weer zo'n reden waarom je gewoon demo moet worden van Stampin'Up! Niet alleen om al die leuke artikelen, maar de gezellige creatieve wereld met vele extra's waar je dan deel van uit mag maken. Heerlijk!
 
Dit had ik gemaakt:
 
Een theekopje. Beschrijving van alle gebruikte materialen en hoe te maken volgen nog.
 Deze zal ik onder tutorials vermelden.
Mijn namebadge (naamkaartje):


Deze moest aan bepaalde voorwaarden voldoen.
 


 
 
 
 
In een gekke bui dacht ik helemaal creatief uit de band te springen door die avond een zelfgemaakte knip in mijn haar te doen....,maar bij nader inzien heb ik dat toch maar niet gedaan.
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
Ik show hem wel even:
 

Ze kwamen ook nog met te gekke nieuwtjes...maar helaas mag ik daar nog niets over vertellen.....Het is zooooo ontzettend leuk. Een heleboel van jullie hebben hier al zooo ontzettend vaak naar gevraagd. Maar ja....ik mag niets zeggen. In de komende weken komt er veel leuks en nieuw om te volgen.....Kom dus vaak kijken bij mij!


Dit waren de swaps die ik terug kreeg:


Er zitten zulke mooie kunstwerken bij. Echt allemaal onwijs bedankt voor jullie inspiratie en moeite. Ik heb weer veel nieuwe ideeën gekregen en oh ja....een hele nieuwe verlanglijst! Arrghhh! Laat sinterklaas maar gauw komen en graag met een grote zak SU cadeaus!

Tot heel gauw!

Deze maand

 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten