donderdag 3 oktober 2013

Demonstratrice worden voor maar € 25,- ?!!!

Ja! Dat kan vanaf nu!
 
Omdat Stampin'Up! dit jaar 25 jaar bestaat, is het feest.
 
 
 
Eerst al de extra hostess credits! (klik HIER) en nu ook nog de mogelijkheid om bij  in ons gezellige Pinkies team te komen voor slechts € 25,- !! Je profiteert als demonstratrice altijd van 20% korting op je aankopen (en bij je eerste bestelling profiteer je zelfs van 30% korting).
Kijk voor meer informatie even {HIER} en houd deze blog goed in de gaten! Er komen nog zoveel nieuwtjes aan!
 
LET OP! Deze aantrekkelijke actie duurt maar 2 weken! Namelijk van 7 TM 21 Oktober!
Kom in ons gezellige team!
 
 
Ik heb ook nog ander leuk nieuws! Ik mag designer zijn voor KIC Kaartjes Inspiratie Challenges Blog. Het leek me leuk om zo gedwongen te worden projecten te maken met richtlijnen. Anders heb je toch een soort van eigen stijl. Die is veilig en bekend en daarom vind ik dit ook zooooo spannend! Ik heb een linkje rechts geplaatst waar je dit leuke blog kan bekijken, maar je komt er ook als je hieronder op het plaatje klikt. Binnenkort de eerste uitdaging! Hou het dus in de gaten en doe mee als je durft!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten