zaterdag 12 oktober 2013

Nu ook verlanglijstjes en cadeaubonnen verkrijgbaar bij Stampin' Your World!

Hallo lieve mensen!

DIT BERICHT BLIJFT BOVENAAN STAAN TM 21 OKTOBER!


Omdat Stampin'Up! dit jaar 25 jaar bestaat, is het feest.
 
 
 
Eerst al de extra hostess credits! (klik HIER) en nu ook nog de mogelijkheid om bij ons gezellige Pinkies team te komen voor slechts € 25,- !! Je profiteert als demonstratrice altijd van 20% korting op je aankopen (en bij je eerste bestelling profiteer je zelfs van 30% korting).
Kijk voor meer informatie even {HIER}.
 
LET OP! Deze aantrekkelijke actie duurt maar 2 weken! Namelijk van 7 TM 21 Oktober!
Kom in ons gezellige team!
Bel of mail mij! 06-14502159

Je kunt je ook direct inschrijven... Klik op de button rechts met ; Join Now
 


Wat vliegt de tijd! Zat je voor een paar weken geleden nog in een hele warme zon....moet je je nu alweer druk maken over de sinterklaas- en kerstgekte. Toch vind ik het niet zo'n vervelende tijd hoor.....kan ik mij weer lekker uitleven met verlanglijstjes. De voorpret is altijd het leukst! Toch?
 
Vanaf nu is het mogelijk voor jou om de gewenste Stampin' Up! producten aan mij door te geven, zodat al je familie, vrienden en kennissen weten wat ze je kunnen geven. Je hebt natuurlijk niet alleen met sinterklaas een verlanglijstje, maar ook voor kerst, je verjaardag...tja..eigenlijk heb ik altijd wel 1 verlanglijstje...of 2 of 3! Keep wishing!
 
Wil je er meer over weten?
Lees er HIER meer over of klik op het ballonnen plaatje! Tot horens! 
 
 
 
NOG EVEN ALLE ACTUELE ACTIES OP EEN RIJ:


In de hele maand oktober maak je bij www.stampinyourworld.blogspot.nl bij IEDERE bestelling kans op deze Bitty Butterfly Punch 129406 t.w.v. 19,25. Lees er HIER meer over!


Bekijk de catalogussen links online of bestel ze en maak je keuze. Wie weet ben jij deze maand wel 1 van de gelukkigen!! 

Enkele voorbeelden die met deze leuke punch gemaakt kunnen worden,
vind je onder andere HIER
 
Oh oh oh...er komt nog zoveel leuks deze maand...,maar ik mag nog steeds niets zeggen... Hou deze site in de gaten voor nog meer updates!!!

Verder: 

....Kun je je nog altijd aansluiten als demonstratrice van Stampin' Up! bij mijn gezellige team voor maar € 25,-!! De actie is nog geldig tm 21 oktober! 

 

....Je ook verlanglijstjes en cadeaucheques bij mij kunt bestellen:
http://stampinyourworld.blogspot.nl/p/jarig-sinterklaas-kerst-verlanglijstje.html

 
De Nederlandse Sentimenten stempels (Teeny Tiny sentiments vertaald in het nederlands) van Stampin' Up! er eindelijk zijn! Ja, ook jij kunt ze nu bestellen!!!
Dat kan zoals altijd via een mailtje naar mij of via de online shop! (Shop Now button!) 
Bekijk HIER de flyer!
 

....Wist je natuurlijk al lang dat je bij Stampin Your World kunt sparen voor korting:
 
 
 ....Dat je, wanneer je een party geeft tussen 1 en 31 oktober 2013 kun je als gastvrouw (hostess)
EXTRA GRATIS producten uitzoeken t.w.v. € 80,-. 
Dat staat namelijk gelijk aan 25,- aan hostess credits.
Kijk hier voor meer info
http://stampinyourworld.blogspot.nl/2013/10/extra-producten-uitzoeken-als-je-een.html?m=1


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen