maandag 4 november 2013

Enveloppe punch board! Nu verkrijgbaar!

Hallo lieve mensen!
Bij Stampin' Up!® bestaan ze 25 jaar en dat laten ze wel heeel goed weten!

Nog een tipje van de sluier over de Creative Tour in Apeldoorn....
De envelope punch board mag nu ook aan jou tentoongesteld worden!


     Artikelnummer
                Product
                       Prijs
133774
                                         Envelope Punch Board
                          € 22,95

Wauw wat is dit een super mooi en handig product! Geen gezeur meer met afwijkende kaartformaten....want dan maak je gewoon je eigen enveloppe! Net zo makkelijk.

KOOP JE HEM IN EEN WORKSHOP BIJ MIJ...DAN KOST HIJ JE MAAR 19,95!

Kopen?...Waarom?
* meer dan 66 verschillende formaten enveloppes creëren
* niet alleen punchen maar ook scoren met de handige scoring tool!
* klein en lichtgewicht
* heel simpel in gebruik
Kan na ongeveer 1000 x gebruiken minder scherp worden.

Nog even een filmpje:
In de maand oktober konden mijn bestellende klanten kans maken op deze mooie punch.....

Mijn uiterst getrainde juryleden hebben hun keus gemaakt







en de prijs is gewonnen door:....(tromgeroffel...bedenk het er zelf even bij haha)
 Florence Vos uit Kampen!!!! Als ze haar prijs ophaalt, plaats ik nog even een foto op mijn ACTIEPAGINA!!




 
Ik heb toch zo heerlijk geknutseld afgelopen week.....ik ben al helemaal in kerstsferen en heb een heel mooi kerstornament gemaakt. Heerlijk om zo je hobby te kunnen beoefenen. Daar doe ik het allemaal voor. Komen ze dan hoor....In twee versies......








Ze zijn beiden gemaakt met de Ornament Keepsakes 128051 met bijbehorende thinlits Holiday Ornaments 127816 & de festive Flurry (nu in bundle verkrijgbaar!!) 131781 en de bijbehorende thinlits 132193.
 
 
 
 
Zijn ze niet prachtig? De groene versie kan in mijn workshop gemaakt worden. Ik leer je de fijne kneepjes en laat je variëren met materialen. Woensdag 13 november zal deze workshop plaatsvinden in de Reijersdam. Kom je ook gezellig? Lees er HIER nog even meer over.
Geef je snel op voor maandag 11 november!! Onderstaande versie kan ook deze avond bij mij aangeschaft worden. (verzenden naar een adres buiten Kampen is ook mogelijk!) De fijne kneepjes heb jij deze avond dan al geleerd.
 
 
 
  
 
Deze versie kan in een kant en klaar pakketje bij mij aangeschaft worden voor € 5,- per complete set. Afhalen is gratis, anders komen er verzendkosten bij. Alles is al voor gestempeld en gestanst. Het enige wat je nodig hebt is een lijmpistool, lijmpatronen en tijd!

Interesse? Mail mij om te bestellen en ik mail je de werkbeschrijving !

Maak zelf zo'n mooi kerstornament!
 





Afgelopen zaterdag had ik ook nog een verjaardag van een lieve nicht. Ik was een beetje snotterig en had weinig tijd....de Tag It Bundle bood uitkomst!
Ik had in een mum van tijd dit gezellige doosje in elkaar gezet en kwam toch blits voor de dag!
 
 
 
Ze zijn nu verkrijgbaar met maar liefst 20% korting!!
In mijn vorige post heb ik deze aantrekkelijk aanbieding uitgelegd. HIER en onderin dit bericht kun je ook de prijzen en flyer vinden. Nog tot eind november verkrijgbaar.
Altijd handig om in huis te hebben!
 

Happy Scrapbooking Days zijn aangebroken! Een hele week veel kortingen op MDS programma's en een gratis download!  Moments Ago Brush Set. Download deze GRATIS set snel voordat de week alweer voorbij is! Weet je nog steeds niet wat MDS is....lees er HIER nog even over.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Onderstaande acties zijn nog steeds van kracht! Laat ze niet aan je huisje voorbij gaan!

NOG EVEN ALLE ACTUELE ACTIES OP EEN RIJ:

http://www2.stampinup.com/ECWeb/ItemList.aspx?categoryid=2702
 
De CLEARANCE RACK. Hierin staan alle retired producten die niet meer gemaakt worden en uit de collectie gaan van Stampin'Up! Voor jou misschien juist interessant omdat er leuk papier, stof, stansen, embellishments of iets anders voor een leuke prijs met fikse kortingen te verkrijgen is. Mail mij de artikelnummers door of klik op mijn SHOP NOW logo links in beeld, check even of mijn naam rechtsbovenin staat, voer de bestelnummers in en shop online. (denk aan de bijkomende verzendkosten! Anders haal je het GRATIS bij mij thuis op)
20% Korting op Tag It Bundles! De schattige kant en klare doosjes en er zit zoveel bij!
Ik heb HIER een mooie flyer, maar je kunt ook op onderstaande plaatje klikken voor een vergroting.



Tag It Bundles
De twee betreffende Tag It bundles bevatten de labels, lint en de doosjes om je eigen wonderschone kadootjes mee te verpakken. Handig voor een verjaardag, sinterklaas of kerst. Jij steelt vast de show.....en dat in een handomdraai! 
Item
Omschrijving:
Prijs:
Bevat:
135811
Holiday Tag It Decorative Box Bundle
€24,50
  • Stamp a Tag Kit
  • Cherry Cobbler 1" Stitched Edge Grosgrain Ribbon (10 yards)
  • Decorative Window Gift Boxes (6 boxes)
135812
Holiday Tag It Extra-Large Box Bundle
€23,50
  • Stamp a Tag Kit
  • Cherry Cobbler 1" Stitched Edge Grosgrain Ribbon (10 yards)
  • Extra-Large Gift Boxes (3 boxes)
LET OP! De bundles zijn van 29 oktober tm 30 november 2013 nog met 20% korting te verkrijgen!!!
Verder geeft Stampin' Up!® ook nog 30% korting op vele aanvullingen voor het super mooie fotobewerkingsprogramma My Digital Studio. Voor meer informatie over dit programma verwijs ik je graag naar de volgende pagina: klik HIER.
Als je op de flyer klikt, kun je hem groter bekijken.



De nieuwe Thinlits! Wat zijn ze mooi en handig!

Ze zijn de perfecte basis voor kerstkaarten, uitnodigingen voor je kerstdiner. Klik HIER voor een duidelijke flyer en HIER voor het eerder geplaatste bericht hierover!


Nederlandse Sentimenten NU verkrijgbaar! Ze passen bijna allemaal in de Itty Bitty Banners thinlits. Zie de flyer links of klik HIER voor meer informatie. Bestellen kan online via de Shop Now knop links in beeld of via mail zoals altijd!

Oh oh oh...er komt nog zoveel leuks de komende maanden...,maar ik mag nog steeds niets zeggen... Hou deze site in de gaten voor nog meer updates!!!

VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:
 
Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen en kinderfeestjes verzorgt!
 
Bedanktjes en attenties levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!
 

Hopelijk tot gauw! Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen