zaterdag 23 november 2013

Workshop verslag Crea Avond Reijersdam en mijn mooie kerstlabels!

Hallo creatievelingen!

 Wat is het ineens weer koud geworden, of niet soms? Bah! Ik hou er niet van hoor....behalve dan dat je dan alle tijd hebt om heerlijk te knutselen met Stampin' Up!® artikelen. Veel van mijn collega's zijn nu naar de convention van Stampin' Up!® in Manchester.....helaas zat dat er niet in voor mij. Maar goed, je kunt niet alles hebben natuurlijk!

Allereerst wil ik even mijn gezellige workshop avond in de Reijersdam met jullie delen.




Ik heb er zo ontzettend van genoten en zoveel energie van gekregen....daar kon geen vitamine C tabletje tegenop! Haha.



We hebben een mooie kerstster gemaakt en de grote ster was (en is nog steeds!) als kant en klaar setje te koop. Iedereen had het werkstuk afgekregen. Even wat impressies:



Woensdag 18 december is er weer een workshop in de Reijersdam. Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken.

We gaan dan een kaars in kerstsfeer bekleden en als er voldoende tijd over is maken we nog een klein kaartje met een speciale techniek.

 

 


 











Dinsdagavond heb ik heerlijk geknutseld (maar vooral veel gekletst met mijn vriendin en downline, Evelien Jalving. Na wat uurtjes en een droge mond van het kletsen, hadden we delen van de retired Two tags Bigz Die bekleed. I love it! Was gezellig meid!


Ik heb ook nog even een foto gemaakt met de flitser erop. Mooi die glitters! Ik hou ervan!



Gebruikte materialen:
Stempels: Greetings of the Season 128033, Inktpads: Silver Encore Metallic Pad 132142, De glitters zijn met heat & stick powder 100625 gemaakt (versamark stempelen, heat & stock powder eroverheen, verhitten met heattool, glitters van Stampin Glitter silver 132205 er overheen Pen wederom verhitten met heattool) Papier: o.a. Winter Frost DSP 132183, Exclusive Cardstock Island Indigo 132132, Afgwerkt met Silver ribbon 132137
Deze spullen, catalogi en alle andere Stampin' Up! artikelen kun je bij mij bestellen. Stuur een email of bel mij even!



Deze versie kan nog steeds in een kant en klaar pakketje bij mij aangeschaft worden voor € 5,- per complete set. Afhalen is gratis, anders komen er verzendkosten bij. Alles is al voor gestempeld en gestanst. Het enige wat je nodig hebt is een lijmpistool, lijmpatronen en tijd!

Interesse? Mail mij om te bestellen en ik mail je de werkbeschrijving !

Maak zelf zo'n mooi kerstornament!
 




 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Onderstaande acties zijn nog steeds van kracht! Laat ze niet aan je huisje voorbij gaan!

NOG EVEN ALLE ACTUELE ACTIES OP EEN RIJ:

http://www2.stampinup.com/ECWeb/ItemList.aspx?categoryid=2702
 
De CLEARANCE RACK. Hierin staan alle retired producten die niet meer gemaakt worden en uit de collectie gaan van Stampin'Up! Voor jou misschien juist interessant omdat er leuk papier, stof, stansen, embellishments of iets anders voor een leuke prijs met fikse kortingen te verkrijgen is. Mail mij de artikelnummers door of klik op mijn SHOP NOW logo links in beeld, check even of mijn naam rechtsbovenin staat, voer de bestelnummers in en shop online. (denk aan de bijkomende verzendkosten! Anders haal je het GRATIS bij mij thuis op)
20% Korting op Tag It Bundles! De schattige kant en klare doosjes en er zit zoveel bij!
Ik heb HIER een mooie flyer, maar je kunt ook op onderstaande plaatje klikken voor een vergroting.



Tag It Bundles
De twee betreffende Tag It bundles bevatten de labels, lint en de doosjes om je eigen wonderschone kadootjes mee te verpakken. Handig voor een verjaardag, sinterklaas of kerst. Jij steelt vast de show.....en dat in een handomdraai! 
Item
Omschrijving:
Prijs:
Bevat:
135811
Holiday Tag It Decorative Box Bundle
€24,50
  • Stamp a Tag Kit
  • Cherry Cobbler 1" Stitched Edge Grosgrain Ribbon (10 yards)
  • Decorative Window Gift Boxes (6 boxes)
135812
Holiday Tag It Extra-Large Box Bundle
€23,50
  • Stamp a Tag Kit
  • Cherry Cobbler 1" Stitched Edge Grosgrain Ribbon (10 yards)
  • Extra-Large Gift Boxes (3 boxes)
LET OP! De bundles zijn van 29 oktober tm 30 november 2013 nog met 20% korting te verkrijgen!!!
Verder geeft Stampin' Up!® ook nog 30% korting op vele aanvullingen voor het super mooie fotobewerkingsprogramma My Digital Studio. Voor meer informatie over dit programma verwijs ik je graag naar de volgende pagina: klik HIER.
Als je op de flyer klikt, kun je hem groter bekijken.
 


De envelope punch board ! Nu ook verkrijgbaar bij Stampin' Your World!
Lees er HIER meer over!

 



De nieuwe Thinlits! Wat zijn ze mooi en handig!

Ze zijn de perfecte basis voor kerstkaarten, uitnodigingen voor je kerstdiner. Klik HIER voor een duidelijke flyer en HIER voor het eerder geplaatste bericht hierover!


Nederlandse Sentimenten NU verkrijgbaar! Ze passen bijna allemaal in de Itty Bitty Banners thinlits. Zie de flyer links of klik HIER voor meer informatie. Bestellen kan online via de Shop Now knop links in beeld of via mail zoals altijd!

 

Oh oh oh...er komt nog zoveel leuks de komende maanden...,maar ik mag nog steeds niets zeggen... Hou deze site in de gaten voor nog meer updates!!!

VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:
 
Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen en kinderfeestjes verzorgt!
 
Bedankjes en attenties levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!
 

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten