zondag 15 december 2013

Bestel je Stampin' Up!® spulletjes voor of op 16 december!


 en weet zeker dat je ze voor de kerstdagen nog zijn!!
 
 Oh, oh, oh wat is het druk. Tussen de bestellingen, opdrachten en verplichtingen in, probeer ik ook nog tijd te maken voor leuke dingen met de kids. Zo had ik afgelopen donderdag een winter picknick bedacht met warme chocolademelk en koek. Om 15.15 uur Likaatje eruit getrokken, want die riep toch al een half uur Ik wil eruiuiuiuit! En bepakt en bezakt naar Revi's school om hem te verrassen... Normaal heeft hij niet al te veel speel afspraken, maar uitgerekend vandaag wil hij spelen...Euhm nou een quick picknick dan maar? Ik hoef niet lang te wachten op de waslijst vragen.
Wat gaan we dan doen? Hoe lang duurt dat dan? etc etc.
Even een stukje fietsen en dan picknicken leg ik uit.....We zijn de hoek nog niet om als de een zegt ik heb het koud en de ander: "Ik wil naar huis"...Waar deed ik het ook allemaal weer voor...oh ja Gesjellig...Hmm
Het is toch gelukt. Van "what THE...was i thinking, maar...;-) Het was maar een kwartiertje, maar heel erg waard. Dekentje check, hot chocolate, koek check! Kids blij..check Mama blij...big check!
Mooie foto's van een bijzonder momentje. Zomaar doordeweeks...




 
 Zelf heb ik ook niet stil gezeten. Ik kreeg zowaar mijn niet creatieve (zegt ze....breit de mooiste jurkjes..?!) moeder en nicht aan mijn Stampin' Up! verslaving en mocht zelfs foto's maken.






Sorry...het was al laat en ik heb wat geprobeerd met en zonder flits....Hopelijk is het nog wel goed te zien.


Het is een uitvouwbare kerstster. Door het kleine en lichte formaat heel geschikt om op te sturen. Heel verrassend voor die goeie vriendin, lieve zus, oma of moeder!


Losse pakketjes met beschrijving, tips en trucs 5,- inclusief alle materialen om direct aan de slag te gaan. (exclusief verzendkosten, afhalen is zoals altijd gratis)



De volgende dag zat ik met mijn nicht en kleine boef Revi!
                                                       

 Gebruikte materialen: Cardstock: Winter Frost 132183, Whisper White 106549, Stempelsets: Festive Flurry 131781, Greetings of the Season 128033, Labe lLove 130622, Christmas Collectables 131775, Gift Bow Bigz L Die 129977, Inktpads: Metallic Encore Pad Silver 132142, Real Red 126949, Old Olive 126953, Baked Brown Sugar 131174,Wisteria Wonder 126985, Silver Ribbon 132137















Ook heb ik deze prachtige kaart gemaakt voor een opdrachtgever. De opdracht luidde: een strakke, luxueuze kaart met ruimte voor een cadeaupas en voor alleen maar heren...mannelijke business partners. Na wat speurwerk kwam ik iets soortgelijks tegen en ben ik aan het meten geslagen. Ze zijn ook uitermate geschikt voor een jubileum, trouwerij of mannelijke verjaardag.
 
Ook deze patronen zijn te koop. 5,- incl. Materiaal voor 1 kaart en met beschrijving .











 Gebruikte materialen:
Kaart colbert strakke en puntkraag Losse inschuif enveloppe met ruimte erin voor geld etc. inde vorm van een blouse met strik: Materialen Cardstock: Basic Black 121688. Stempelsets: Greetings of the Season 128033, Whisper White 106549, Gift Bow Bigz L Die 129977, Inktpads: Metallic Encore Pad Silver 132142,Season Of Style Designer Washi Tape 132155 voor de afwerking op de kraag of met glittertape

Deze spullen en alle andere Stampin' Up! artikelen kun je bij mij bestellen. Stuur een email of bel mij even!


Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken? Boek een workshop voor 3,50/5,- euro p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse workshops in de Reijersdam te Kampen.

Woensdag 18 december is er weer een workshop in de Reijersdam. Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken.

We gaan dan een kaars in kerstsfeer bekleden en als er voldoende tijd over is maken we nog een klein kaartje met een speciale techniek.



 
 




Dit kerstornament kan nog steeds in een kant en klaar pakketje bij mij aangeschaft worden voor € 5,- per complete set. Afhalen is gratis, anders komen er verzendkosten bij. Alles is al voor gestempeld en gestanst. Het enige wat je nodig hebt is een lijmpistool, lijmpatronen en tijd!

















Interesse? Mail mij om te bestellen en ik mail je de werkbeschrijving ! 


Maak zelf zo'n mooi kerstornament!



Komen jullie gauw weer langs? Gezellig!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Onderstaande acties zijn nog steeds van kracht! Laat ze niet aan je creatieve neusje voorbij gaan!

NOG EVEN ALLE ACTUELE ACTIES OP EEN RIJ:
 
 
 
 
 
 
,
Stampin' Up!® heeft momenteel hun Blits Clearance Rack geopend met kortingen tot wel 80% op papier, embellishments en zelfs stansen! Wees er dus snel bij, want met zulke mooie aanbiedingen gaat het altijd erg snel....

Klik op de foto hieronder om naar de Blitz Clearance Rack te gaan.

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914

Bestel online (klik op de knop: SHOP NOW links in beeld.

In mijn online shop zie je vanzelf links bovenaan Blitz Clearance Rack staan of bovenstaande button. Klik hierop, check even of mijn naam rechtsbovenin staat, voer de bestelnummers in en shop online. (denk aan de bijkomende verzendkosten! Anders haal je het GRATIS bij mij thuis op).

TE LASTIG? Laat mij het dan voor je doen en bestel via de reguliere manier per mail of bel mij!
Veel winkelplezier!











LOOPTIJD VAN 10 DECEMBER TM 2 JANUARI 2014!

 
 
 
 
De envelope punch board ! Nu ook verkrijgbaar bij Stampin' Your World!
Lees er HIER meer over!


 
 
De nieuwe Thinlits! Wat zijn ze mooi en handig!



Ze zijn de perfecte basis voor kerstkaarten, uitnodigingen voor je kerstdiner. Klik HIER voor een duidelijke flyer en HIER voor het eerder geplaatste bericht hierover!




Nederlandse Sentimenten NU verkrijgbaar! Ze passen bijna allemaal in de Itty Bitty Banners thinlits. Zie de flyer links of klik HIER voor meer informatie. Bestellen kan online via de Shop Now knop links in beeld of via mail zoals altijd!

 

Oh oh oh...er komt nog zoveel leuks de komende maanden...,maar ik mag nog steeds niets zeggen... Hou deze site in de gaten voor nog meer updates!!!

VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:
 
Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen en kinderfeestjes verzorgt!
Bedankjes en attenties levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!
 

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs






Geen opmerkingen:

Een reactie posten