dinsdag 10 december 2013

Blitz clearance rack! Koop nu producten van Stampin' Up!® met fikse korting!

Hallo lieve mensen!

 Stampin' Up!® heeft momenteel hun Blits Clearance Rack geopend met kortingen tot wel 80% op papier, embellishments en zelfs stansen! Wees er dus snel bij, want met zulke mooie aanbiedingen gaat het altijd erg snel....

Klik op de foto hieronder om naar de Blitz Clearance Rack te gaan.

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914

Bestel online (klik op de knop: SHOP NOW links in beeld.

In mijn online shop zie je vanzelf links bovenaan Blitz Clearance Rack staan of bovenstaande button. Klik hierop, check even of mijn naam rechtsbovenin staat, voer de bestelnummers in en shop online. (denk aan de bijkomende verzendkosten! Anders haal je het GRATIS bij mij thuis op).

TE LASTIG? Laat mij het dan voor je doen en bestel via de reguliere manier per mail of bel mij!
Veel winkelplezier!











LOOPTIJD VAN 10 DECEMBER TM 2 JANUARI 2014!
 

Ik zal nog even laten zien wat ik in opdracht voor een lieve kennis heb gemaakt.




 


 Gebruikte materialen:
Stempelsets van: Secret Garden 129144 (nu nog in bundle verkrijgbaar inclusief framelits voor door de Big Shot), Achtergrond stempelset: Gorgeous Grunge 130517, Inktpads: Baked Brown Sugar 131174, Sahara Sand 126976, Wisteria Wonder 126985, Papier: Whisper White

Deze spullen en alle andere Stampin' Up! artikelen kun je bij mij bestellen. Stuur een email of bel mij even!


Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken? Boek een workshop! We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse workshops in de Reijersdam te Kampen.

Woensdag 18 december is er weer een workshop in de Reijersdam. Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken.

We gaan dan een kaars in kerstsfeer bekleden en als er voldoende tijd over is maken we nog een klein kaartje met een speciale techniek.



 
 




Dit kerstornament kan nog steeds in een kant en klaar pakketje bij mij aangeschaft worden voor € 5,- per complete set. Afhalen is gratis, anders komen er verzendkosten bij. Alles is al voor gestempeld en gestanst. Het enige wat je nodig hebt is een lijmpistool, lijmpatronen en tijd!

















Interesse? Mail mij om te bestellen en ik mail je de werkbeschrijving ! 


Maak zelf zo'n mooi kerstornament!



 

VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:
 
Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen en kinderfeestjes verzorgt!
 
Bedankjes en attenties levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!
 

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten