maandag 2 december 2013

Valentijnsset Stampin' Up!® vanaf nu te bestellen

Hallo creatievelingen!
 
Het was een druk weekend voor mij! Vrijdagmiddag zwemles met de oudste, vanuit daar gauw naar huis, eten en naar een gezellig uitje met een vriendinnetje. Zaterdagochtend stond ik om 9 uur al kwarktaart voor te bereiden en op dat tijdstip kon ik mij niet indenken dat ik er s middags een stuk van zou eten (natuurlijk gebeurde dat wel!!;-))
Terwijl ik bezig was de taart in de koeling te zetten, begonnen te kids aandacht te vragen. Hele slechte combinatie...Ik vergat even dat de taart nog 1 grote smurrie was en draaide mij iets te pittig om met als gevolg dat er een golf van het brouwsel op mijn vloer, keuken en...jawel hoor...MIJ belande! Beautifull start of my weekend!! NOT! Aaaarrgghh. 
Gelukkig was ons sintfeest met de familie wel heel gezellig, dus dat maakte alles goed! Die koppies van die kleintjes hè...heeeerlijk. 
 
Terwijl wij nog met Sint bezig zijn, is Stampin' Up!® alweer bezig met Valentijn! Always a step ahead natuurlijk! Mooie stempels voor een zeer aantrekkelijke prijs kan ik wel zeggen. Deze sets zijn niet alleen met Valentijn te gebruiken, maar ook voor een trouwerij, aankondiging samenwonen en natuurlijk een gezellig kaartje tussendoor om aan te geven hoe gek je bent met die ander! Altijd leuk!


http://www2.stampinup.com/gb/documents/flyer_wholelotoflove_demo_12.1-1.27.2014_UK.pdf http://www2.stampinup.com/gb/documents/flyer_wholelotoflove_demo_12.1-1.27.2014_UK.pdf

KLIK OP DE PLAATJES VOOR EEN MOOIE GROTE AFBEELDING!
 
 Deze schattige sets zijn van 1 December tm 27 Januari 2014 te verkrijgen en.....verdwijnen dan weer voor altijd buiten ons bereik...poëtisch of niet? Haha...dat heb ik nou altijd met Valentijn.
 
De prijzen:
 
Item Description Price
 131850 Love You More Stamp Set (Wood) 26,95 €
 131853 Love You More Stamp Set (Clear) 21,95 €


Item Description Price Includes
 134610 Sweetheart Treat Bags  5,95 €/£4.50 12 heart sacks, 12 die-cut labels, 12 pre-cut pieces of  Pool Party Baker’s Twine
 132162 Monster Hugs Boy (Available 9 December) 6,95 € 18 boy monsters, 18 googly eyes, 18 adhesive hearts (monstersetjes met 18 monstertjes, 18 wiebeloogjes en 18 plak hartjes DUS COMPLETE SET!)
 132163 Monster Hugs Girl (Available 9 December) 6,95 €/£5.50 18 girl monsters, 18 googly eyes, 18 adhesive hearts
 134609 Sweet Sayings Cards and Envelopes 6,95 € 12 printed card bases, 12 envelopes (four Real Red, four Pool Party, four Crisp Cantaloupe) (12 voorgeprinte basis kaartjes, 12 enveloppen Alles in 3 verschillende kleuren van 4 DUS WEDEROM  COMPLETE SET!)

Ik heb weer een kaartje gemaakt in de kleine gaatjes vrije tijd in deze drukke weken....Het is een romantische kaart geworden met een knipoog naar de kerst. Een mooi voorbeeld om te laten zien dat kerststempels niet alleen met kerst gebruikt hoeven worden.....

Gebruikte materialen: Stempels: Greetings of the Season 128033, Tekst: Simply Sketched (hostess set) Inktpads: Sahara Sand 126976, De glitters zijn met de Smooch spritzer Vanilla Shimmer 118772 gemaakt De bloem met versamark stempelen, white embossing powder eroverheen, verhitten en mooi afwerken met romatische plakparels en rhinestones.  Deze spullen, catalogi en alle andere Stampin' Up! artikelen kun je bij mij bestellen. Stuur een email of bel mij even!
  
 
Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken? Boek een workshop! We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse workshops in de Reijersdam te Kampen.
 
Woensdag 18 december is er weer een workshop in de Reijersdam. Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken.
 
We gaan dan een kaars in kerstsfeer bekleden en als er voldoende tijd over is maken we nog een klein kaartje met een speciale techniek.
 


 
 

 
 
 
Dit kerstornament kan nog steeds in een kant en klaar pakketje bij mij aangeschaft worden voor € 5,- per complete set. Afhalen is gratis, anders komen er verzendkosten bij. Alles is al voor gestempeld en gestanst. Het enige wat je nodig hebt is een lijmpistool, lijmpatronen en tijd!

 














Interesse? Mail mij om te bestellen en ik mail je de werkbeschrijving ! 
 
Maak zelf zo'n mooi kerstornament!


Komen jullie gauw weer langs? Gezellig!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Onderstaande acties zijn nog steeds van kracht! Laat ze niet aan je huisje voorbij gaan!
 
NOG EVEN ALLE ACTUELE ACTIES OP EEN RIJ:
 
http://www2.stampinup.com/ECWeb/ItemList.aspx?categoryid=2702 
  1. De CLEARANCE RACK. Hierin staan alle retired producten die niet meer gemaakt worden en uit de collectie gaan van Stampin'Up! Voor jou misschien juist interessant omdat er leuk papier, stof, stansen, embellishments of iets anders voor een leuke prijs met fikse kortingen te verkrijgen is. Mail mij de artikelnummers door of klik op mijn SHOP NOW logo links in beeld, check even of mijn naam rechtsbovenin staat, voer de bestelnummers in en shop online. (denk aan de bijkomende verzendkosten! Anders haal je het GRATIS bij mij thuis op)
  2. De envelope punch board ! Nu ook verkrijgbaar bij Stampin' Your World!
Lees er HIER meer over!
   
De nieuwe Thinlits! Wat zijn ze mooi en handig!



Ze zijn de perfecte basis voor kerstkaarten, uitnodigingen voor je kerstdiner. Klik HIER voor een duidelijke flyer en HIER voor het eerder geplaatste bericht hierover!



 
Nederlandse Sentimenten NU verkrijgbaar! Ze passen bijna allemaal in de Itty Bitty Banners thinlits. Zie de flyer links of klik HIER voor meer informatie. Bestellen kan online via de Shop Now knop links in beeld of via mail zoals altijd! 
 
Oh oh oh...er komt nog zoveel leuks de komende maanden...,maar ik mag nog steeds niets zeggen... Hou deze site in de gaten voor nog meer updates!!!
 
VERDER WIST JE ...
 
....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:
 
Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen en kinderfeestjes verzorgt!
 
Bedankjes en attenties levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!
 
 
Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen