dinsdag 28 januari 2014

Sale-A-Bration oftewel SAB van Stampin' Up! ® gaat eindelijk van start!

Jaaaaaayyyyy! eindelijk is het zover! niet alleen de nieuwe voorjaarscatalogus summer/spring
is eindelijk uit, maar ook de super
 Bij iedere 60,- euro die je besteed 1 product HELEMAAL GRATIS!!!

Ja, je leest het goed....GRATIS.

Bekijk de voorjaarscatalogus HIER (of klik op onderstaande plaatje) en de

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/20140128_SpringSummer_EU/20140128_SpringSummer_en-UK.pdf

Sale-A-Bration folder HIER (of klik op onderstaande plaatje).

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/20131119_SAB/20131119_SAB_en_UK.pdf


Je kunt uit beiden bestellen vanaf 28 januari! VANDAAG DUS!
De Sale-A-Bration is  geldig tot 31maart 2014.
Achterin de Sale-A-Bration laat Stampin' Up! ® al die mooie GRATIS producten zien. Laat al die mooie producten niet aan je neus voorbij gaan, want als de actie afgelopen is, komen ze vaak nooit meer terug. De voorjaarscatalogus is gelukkig iets langer geldig (tot 30 juni 2014).

Heb je toch liever een papieren exemplaar om in je luie stoel al likkebaardend (dat doe ik namelijk ook!!;-)) door te bladeren....bestel ze dan beiden bij mij voor maar € 2,50 samen!!
Afhalen van artikelen en catalogi is, zoals met alles bij mij, GRATIS. Anders komen er verzendkosten bij.

EN ALSOF DAT NOG NIET GENOEG IS......

SLA NU JE SLAG! Wordt zelf demonstratrice en vul je mjammie starterspakket voor maar liefst
€ 195,- (ipv €175,-) met Stampin' Up! ® producten en betaal maar.....€ 129,-!
 WOW!!!!

Wacht niet langer en profiteer net als mij van alle geweldig leuke extra's, kortingen, gratis producten en nog zoveel meer! lees er HIER nog meer over en kom in mijn team!!

Klik HIER of op de button hieronder.

https://ida.stampinup.com/nl/?demoid=5009914
 
 Om de catalogussen wat meer tot leven te laten komen, heb ik een filmpje van een product uit de voorjaarscatalogus.
De Tag Topper Punch namelijk wel 1 van mij favoriete nieuwkomers:
 
 
En de Perfect Pennants Bundle staat ook zeker op mijn verlanglijst(je):
 
 
 ALS KLAP OP DE VUURPIJL.....komt Stampin' Up! ® ook nog een NIEUWE embossing machine!
Mocht je nog niet echt de middelen gehad hebben om de Big Shot aan te schaffen....dan is de  
De TEXTURE BOUTIQUE
 echt iets voor jou! (klik op onderstaand plaatje voor de flyer met uitleg)
Super handzaam, lichtgewicht en dat voor € 36,95 ! Wordt geleverd met emboss pads, shim en een goede instructie. Je kunt er dus alleen mee embossen, maar direct mee aan de slag! Yep....hij staat alweer op mijn verlanglijstje...
 
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/docs/EU/Textured_Boutique/TexturedBoutique_Demo_Flyer_UK.pdf
 
Afgelopen woensdag 22 januari was er weer een Crea Avond in de Reijersdam.


 
4 nieuwe gezellige dames die ons kwamen vergezellen! De eerste kaart is mijn voorbeeld kaart en moet je kijken wat er uiteindelijk zelf bedacht is door mijn creatieve studenten (klinkt dat duur hè!) Ik was super trots! Heel mooi gedaan! Even wat impressiefoto's:





 Bovenstaande doosje hebben we gemaakt met de envelope punch board van Stampin' Up! ® Wat is dat toch een veelzijdig apparaat! ALLEEN tijdens mijn workshops kun je hem bij mij voor
€ 19,95 ipv € 22,95 bestellen! Boek dus snel een workshop bij mij of kom ook naar de Crea Avonden!


Jaaaaaaa, een heleboel nieuwe verrukkelijke SALE-A-BRATION en SPRING/SUMMER producten van Stampin' Up! ® die ik voor mijn groep mee nam. Zo konden ze alles al bekijken en gebruiken. Ik kreeg de laatste spulletjes echt op woensdag binnen en kon er nog niet eens mee spelen! Je raadt al wel waar ik mij het afgelopen weekend mee vermaakt heb!!!

 

  
 Spaar mee voor GRATIS producten tijden de SALE-A-BRATION ! Punches, kant en klare sets en zelfs houten stempelsets t.w.v. € 22,95. HELEMAAL GRATIS! Scrol gauw naar boven en blader die fleurige Sale-A-Bration folder op je gemakje door.


Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor 3,50/5,- euro p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.
 
Woensdag 26 februari 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam. Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken.
 
 

 We gaan dan een kaart/cadeau enveloppe maken met behulp van de envelope punchboard (Lees er HIER over!)
 

 en werken deze mooi af met diverse stempels naar keuze uit de Sale-A-Bration en voorjaarscatalogus! 

Als je deze avond besluit de envelope punchboard te bestellen,

krijg je hem voor € 19,95 i.p.v. € 22,95




INCLUSIEF 6 A4-TJES VOL MET AL DEZE PATRONEN OP DE VOLGENDE AFBEELDINGEN!




 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOG EVEN ALLE ACTIES OP EEN RIJ:
 
 
De envelope punch board van Stampin' Up! ®! Nu ook verkrijgbaar bij Stampin' Your World!
Lees er HIER meer over!
 

 
De nieuwe Thinlits! Wat zijn ze mooi en handig!


Ze zijn de perfecte basis voor kerstkaarten, uitnodigingen voor je kerstdiner. Klik HIER voor een duidelijke flyer en HIER voor het eerder geplaatste bericht hierover!

  
Stampin' Up! ® komt nu ook met Nederlandse Sentimenten! Ze passen bijna allemaal in de Itty Bitty Banners thinlits. Zie de flyer links of klik HIER voor meer informatie. Bestellen kan online via de Shop Now knop links in beeld of via mail zoals altijd!
 
 
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:
 
Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen en kinderfeestjes verzorgt!
Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!
 

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen