zondag 12 januari 2014

Teamdag Michelle Last Stampin' Up !® Beekbergen

Yes, eindelijk is het dan zover! Ik krijg Michelle in levende lijve te zien en kan haar zelfs aanraken! wow! Als je nog niet besmet bent met het Stampin' Up !® virus zul je deze opmerking nooit snappen.....maar voor de andere fans....WOW! Michelle is namelijk een beetje te omschrijven als het opperhoofd uit Engeland van de Pinkies (demonstratrices)! daar ben ik er namelijk ook 1 van en als je je aanmeld als Stampin' Up! demonstratrice bij mij ben jij ook een Pinkie! en pas dan zul je mijn opwinding ( en ik spreek denk ik namens alle Pinkies) volledig begrijpen. 

De voorpret begon al in de auto. Mijn downlines Anne-Marie Breurkes en Evelien (zonder blog) kwamen mij al vroeg ophalen. Dubbel spannend voor mij want het was voor voor het eerst dat ik mijn kleine kids een hele dag niet zag...;-) maar het was het waard hoor!

We kwamen netjes om 9.45 uur aan in Beekbergen en werden warm onthaald door al aanwezige Pinkies. En toen kwam het moment......ga ik weer...WOW! Oog in oog met Michelle Last !!!!!!! Ik kreeg een warme begroeting en gaf haar toen mijn twee swaps.



 
Ik had voor haar een speciale swap gemaakt. Voor degene die nog niet weten wat swappen is, kijk nog even terug bij mijn eerdere blog post. Stroopwafels! ( Engelse uitspraak: stroepwhaffels grappig hè?!) Nou, die waren wel welkom natuurlijk en ze wist mij nog te herinneren ook!



Nou dat vind ik helemaal een fijn compliment!
Na een lekker kopje koffie mocht er een uurtje geswapt worden. Weet je (nog) niet wat swappen is? Lees het nog even HIER.
Enorm gezellig, even bijkletsen, swappen en nog meer kletsen. Daar zijn wij dames heeeeel goed in.












Tussendoor werden er afwisselend demo's gegeven en kon je inspiratie opdoen bij de inspiratie tafel. Er waren echt zulke prachtige creaties gemaakt. Wat ben ik trots dat ik bij zo'n team mag horen.  ( De prachtige box card met 40 is door mijn eigen Anne-Marie Breurkes gemaakt! Trots op haar!)







 Rond 13 uur mochten we lekker lunchen. Evelien had heerlijke zalm wraps gemaakt. Mjam! De rest van de middag werd er veel uitleg gegeven door Michelle.

Chantal de Kaste met haar super gave demo met vellum:





Ook Damir Basic was nog even uit Frankfurt aangeschoven om speciaal voor ons nog informatie en antwoorden te verschaffen. 

 Michelle en alle andere dames bedankt voor je fijne uitleg en tot straks! Ik heb er zin in!
Nadat ik alle prikkels verwerkt had, was ik gisteravond nog even snel in mijn creahonk gedoken en geloof het of niet maar ik had mijn eerste kaart alweer gemaakt. Ik was zo geïnspireerd geraakt door mijn lieve upline Chantal de Kaste dat ik het niet kon laten meteen te experimenteren met mijn vellum en markers.

Ik had deze variant al wel eens eerder gemaakt (klik HIER en HIER kerstkaart rood/wit) voor een eerder geplaatste post), maar er nooit bij stil gestaan dat je het ook in zijn geheel op een kaart zou kunnen plakken...tja..! Zo zie je maar, heel leerzaam zo'n dag en mocht je twijfelen over demoschap...je staat er echt niet alleen voor. Er zijn regelmatig bijeenkomsten en gezellige teamdagen. Ook demonstratrice worden? Klik dan op onderstaande button voor meer informatie. Je mag mij er ook altijd over bellen, mailen of gezellig langskomen!

 
http://stampinyourworld.blogspot.nl/p/blog-page.html


Bedankt voor het lezen van mijn blog en tot straks!!! Dan vertel ik jullie alles over de Craft Reward Day van vandaag!

 
 Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken? Boek een workshop voor 3,50/5,- euro p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse workshops in de Reijersdam te Kampen.
 
Woensdag 22 januari 2014 is er weer een workshop in de Reijersdam. Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken.

 
We gaan dan een mooi doosje maken met behulp van de envelope punchboard (Lees er HIER over!) we maken nog een bloem met vellum erop met een speciale techniek. 

Als je deze avond besluit de envelope punchboard te bestellen,
krijg je hem voor € 19,95 ipv € 22,95 INCLUSIEF PATRONEN!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOG EVEN ALLE ACTIES OP EEN RIJ:
 
 

Vanaf 28 januari is het weer sparen voor GRATIS producten bij Stampin' Up! Sale-A-Bration komt er weer aan en ook de nieuwe voorjaarscatalogus spring/summer ! Voor meer informatie over deze actie en catalogi klik HIER!
Nog verkrijgbaar tot 27 januari!!

 
http://www2.stampinup.com/gb/documents/flyer_wholelotofloveSTAMPS_demo_UK.pdf


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De envelope punch board ! Nu ook verkrijgbaar bij Stampin' Your World!
Lees er HIER meer over!

 

  
 
De nieuwe Thinlits! Wat zijn ze mooi en handig!


Ze zijn de perfecte basis voor kerstkaarten, uitnodigingen voor je kerstdiner. Klik HIER voor een duidelijke flyer en HIER voor het eerder geplaatste bericht hierover!

  
Nederlandse Sentimenten NU verkrijgbaar! Ze passen bijna allemaal in de Itty Bitty Banners thinlits. Zie de flyer links of klik HIER voor meer informatie. Bestellen kan online via de Shop Now knop links in beeld of via mail zoals altijd!

Oh oh oh...er komt nog zoveel leuks de komende maanden...,maar ik mag nog steeds niets zeggen... Hou deze site in de gaten voor nog meer updates!!!

 
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:
 
Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen en kinderfeestjes verzorgt!
Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!
 

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten