dinsdag 4 februari 2014

Sale-A-Bration, Ladies Nights en KIC #25 Challenge.

Goedemorgen lieve mensen!

Wat vloog de afgelopen week voorbij! Twee Ladies nights bijgewoond in zwembad de Steur en bij  Movie Unlimited en veel gezellige mensen ontmoet.



Wat gaf mij dat veel energie! Eindeloos veel vertellen (en dat kan ik hoor..pas op! Haha) over mijn passie.



Was jij erbij? Heel erg bedankt voor je belangstelling!


Het zwembad was erg warm...Ik zweet nu nog en het werd wel wat laat, maar ach gezelligheid kent geen tijd!






Hopelijk heb ik mensen goed kunnen laten zien wat Stampin' Up! nu precies is. 
 
 
 
 


Voor de Kaartjes Inspiratie Challenge #25 moest ik als DT-desiger team roze een kaartje bedenken met als thema "Valentijn"Ahhh  Zwijmel..daar weet ik wel raad mee hoor Think pink, roses and a girls best friend....diamonds (geen echte natuurlijk ;-) I wish!)
Doen jullie ook weer mee? Hop on naar de KIC en plaats jouw eigen mooie creatie op hun blog.
 




















Gebruikte materialen: Cardstock: Whisper White 106549, Stempelsets: Stippled Blossoms 132076, Mooi afgewerkt met Dazzling Details 124117 voor die Gerard Joling look haha, Express Yourself 130366 Hostess set, Sponge, Inktpads: Baked Brown Sugar 131174, Strawberry Slush 131178, Crisp Cantaloupe 131176, Coastal Cabana 131175, Pistachio Pudding 131177, doily 129399, kant en lint uit eigen voorraad (want dat heb ik heeulemaaal niet hoor ;-), Labels Collection framelits 125598, Retired Petal Cone die, Big Shot 113439

Ik heb ook nog even gespeeld met nieuwe Sale-a-Bration spulletjes... (ja, ik beken...ik heb er al veel gespaard) Heerlijk! Want buiten het feit dat ik soms (met veel plezier) keihard werk om leuke workshops voor te bereiden, is het ook nog eens gewoon mijn lievelingshobby en ben ik net zo verslaafd als jullie!!
 
 Een feestelijke Pop-Up kaart!

Gebruikte materialen: Cardstock: Whisper White 106549, In Color cardstock Coastal Cabana, Bitty Butterfly 129406, Elegant Butterfly 127526, Inktpads: Baked Brown Sugar 131174, Strawberry Slush 131178, Crisp Cantaloupe 131176, Coastal Cabana 131175, Wisteria Wonder, Bakers Twine, Decolabels Collection framelits, Brights Markers om de stempel See Ya Later in te kleuren en zo de stempel verschillende kleuren te geven.

GRATIS TE VERDIENEN BIJ IEDERE € 60,- Stempelsets: Petal Parade HOUT! 133599, See Ya Later  HOUT! 133533, Banner Blast HOUT! 133551, Banner Punch 133519, You're Lovely HOUT! 133575,  

Je kunt nog tm morgenochtend mee bestellen in de aller eerste verzamelbestelling voor de
Sale-a-Bration!!! Laat die geweldige GRATIS producten niet aan je voorbij gaan. Bij IEDERE 60,- een GRATIS SAB product naar keuze!!! Spaar je mee? De actie loopt nog tm eind maart.
Lees er ook nog even HIER over om je geheugen op te frissen en meer te komen over dit jaarlijkse feest !

Als je toch al een lange verlanglijst hebt is het misschien verstandig zelf demonstratrice te worden van Stampin' Up! Zo is het voor mij ook allemaal begonnen en ik heb er nog nooooooit spijt van gehad! Voor 129,- eurootjes krijg je voor maar liefst € 195,- aan Stampin' Up! producten en kun jij net als mij profiteren van enorme kortingen, GRATIS producten en een flinke dosis gezelligheid! Wil je er na een poosje toch weer mee stoppen...? Prima! No strings attached!! En die mooie spullen mag je allemaal houden. Lees er HIER meer over en kom in mijn gezellige team!



Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor 3,50/5,- euro p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.
 
Woensdag 26 februari 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam. Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken.
 
 

 We gaan dan een kaart/cadeau enveloppe maken met behulp van de envelope punchboard (Lees er HIER over!)
 

 en werken deze mooi af met diverse stempels naar keuze uit de Sale-A-Bration en voorjaarscatalogus! 

Als je deze avond besluit de envelope punchboard te bestellen,
krijg je hem voor € 19,95 i.p.v. € 22,95




INCLUSIEF 6 A4-TJES VOL MET AL DEZE PATRONEN OP DE VOLGENDE AFBEELDINGEN!



 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOG EVEN ALLE ACTIES OP EEN RIJ:
 
 De envelope punch board van Stampin' Up! ®! Nu ook verkrijgbaar bij Stampin' Your World!
Lees er HIER meer over!
 

 
De nieuwe Thinlits! Wat zijn ze mooi en handig!


Ze zijn de perfecte basis voor kerstkaarten, uitnodigingen voor je feest. Klik HIER voor een duidelijke flyer en HIER voor het eerder geplaatste bericht hierover!

  
Stampin' Up! ® komt nu ook met Nederlandse Sentimenten! Ze passen bijna allemaal in de Itty Bitty Banners thinlits. Zie de flyer links of klik HIER voor meer informatie. Bestellen kan online via de Shop Now knop links in beeld of via mail zoals altijd!
 
 
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:
 
Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen en kinderfeestjes verzorgt!
Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!
 

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen