zaterdag 15 maart 2014

Hooray een gezellige nieuwe demonstratrice in mijn team!

 
 Zoals al eerder vermeld is er veel gebeurd afgelopen weken. Geke Bruggeman is heeft zich bij mij aangemeld als Stampin' Up! demonstratrice. Welkom Geke!

Om haar te verwelkomen in mijn team, had ik een leuk kaartje voor haar gemaakt uit de
Hip Hip Hooray kit van Stampin' Up!






















Ik kon het niet laten om er een leuk armbandje in te doen voor haar. Geke is erg creatief op vele verschillende gebieden, dus ik denk dat we genoeg inspiratie van haar kunnen gaan verwachten. Over een kleine twee weken help ik haar met een eigen blog op te zetten. Deze zal ik dan rechts bij de andere demonstratrices vermelden, zodat jullie ten alle tijde eens even bij haar kunnen snuffelen.

Geke, ik weet zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen. Heeeeeeeeeul veeel plezier!!

Wil jij ook in mijn team komen....meld je nu aan! Zie onderstaande tekst voor de topaanbieding van dit moment!

Wil jij deze leuke kit ook bestellen? Kijk dan even HIER en bel of mail mij eventjes. Dan komt het helemaal goed!!

Mijn downline Evelien Jalving kwam ook nog een avondje met mij knutselen. Heerlijk! Was super gezellig meid. Ik wou jullie haar kaart natuurlijk niet onthouden:~






Het was al laat, dus helaas wat slecht kwaliteit, maar.......geloof me, in het echt is hij nog mooier











Ik heb nog veel meer te melden over de afgelopen weken hoor! Dus stay tuned! Kom af en toe even kijken, want wat was het toch gezellig allemaal!
 
Gebruikte materialen: Cardstock: Cardstock: Whisper White 106549, Stampin Inktpads Neutrals Collection, Crushed Curry 131173, Stamps: GRATIS te verdienen tijdens de SAB '14 Banner Blast HOUT! 133551, Bannet Punch: 133575, Perfect Pennants 133227, A Round Array 129087, Punches: Scalop Punch, Sponge 101610, Stampin' Trimmer 129722, Big Shot 113439, Stampin Scrub, Bakers Twine

NOG TM 31 MAART!!! GRATIS TE VERDIENEN BIJ IEDERE € 60,-: Banner Blast 133551, Banner Punch 133575

 Denken jullie nog even aan de Sale-A-Bration (SAB) !! Laat die geweldige GRATIS producten niet aan je voorbij gaan. Bij IEDERE € 60,- een GRATIS SAB product naar keuze!!! Spaar je mee? De actie loopt nog tm eind maart. Lees er ook nog even HIER over om je geheugen op te frissen en meer te komen over dit jaarlijkse feest !

 Als je toch al een lange verlanglijst hebt (net als ik!!!!) is het misschien verstandig zelf demonstratrice te worden van Stampin' Up! Zo is het voor mij ook allemaal begonnen en ik heb er nog nooooooit spijt van gehad! Voor 129,- eurootjes krijg je voor maar liefst € 195,- aan Stampin' Up! producten en kun jij net als mij profiteren van enorme kortingen, GRATIS producten en een flinke dosis gezelligheid! Wil je er na een poosje toch weer mee stoppen...? Prima! No strings attached!! En die mooie spullen mag je allemaal houden. Lees er HIER meer over en kom in mijn gezellige team!


Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor 3,50/5,- euro p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.

 Woensdag 19 maart 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 

 

 We gaan dan onderstaande kaart maken met behulp van de Big Shot (een persmachine) en passen wat technieken toe. Ook gaan we een kaart maken uit de Hip Hip Hooray set
(klik nog even HIER voor meer info over deze te gekke set!!)Met de envelope punchboard 
(Lees er HIER over!) wil ik dan bij voldoende tijd nog een schuiflade doosje maken.


Er geldt nog steeds: als je deze avond besluit de envelope punchboard te bestellen,
krijg je hem voor € 19,95 i.p.v. € 22,95




INCLUSIEF 6 A4-TJES VOL MET AL DEZE PATRONEN OP DE VOLGENDE AFBEELDING!
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOG EVEN ALLE ACTIES OP EEN RIJ:

 De envelope punch board van Stampin' Up! ®! Nu ook verkrijgbaar bij Stampin' Your World!

Lees er HIER meer over!


 

De nieuwe Thinlits! Wat zijn ze mooi en handig!


Ze zijn de perfecte basis voor kerstkaarten, uitnodigingen voor je feest. Klik HIER voor een duidelijke flyer en HIER voor het eerder geplaatste bericht hierover!

  
Stampin' Up! ® komt nu ook met Nederlandse Sentimenten! Ze passen bijna allemaal in de Itty Bitty Banners thinlits. Zie de flyer links of klik HIER voor meer informatie. Bestellen kan online via de Shop Now knop links in beeld of via mail zoals altijd!

VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:


 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Ik vind het super leuk als je even een reactie achterlaat onderaan mijn blog!  


Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen