zaterdag 22 maart 2014

Workshop met gezellige dames!

Workshops met gezellige dames

Afgelopen woensdagavond was er weer de maandelijkse Crea Avond in de Reijersdam. Daar zal ik jullie zo snel mogelijk wat van laten zien hoor, maar eerst moet ik jullie nog bijpraten over twee workshops van vorige week.

De gastvrouwen worden door mij altijd verwend met een heuse, goedgevulde goodiebag. Inclusief een GRATIS inktpad die gastvrouwen van mij ontvangen als ze 5 of meer personen in hun workshop hebben geregeld.

Met natuurlijk een mooie zelfgemaakte tag eraan.
Jaaaaa, ik ben echt helemaal weg van de nieuwe Scalop Tag Topper Punch. Mijn tagmania is niet meer te stoppen!
  
Gebruikte materialen: Cardstock: Cardstock: Whisper White 106549, Stampin Inktpads Neutrals Collection, Wisteria Wonder 126985, Bermuda Bay 131171, Stamps: Perfect Pennants 133227, Punches: Scalopped Tag Topper Punch 133324, Sponge 101610, Stampin' Trimmer 129722, Stampin Scrub

De eerste was dinsdagavond. Ik kreeg een warm onthaal en ik hoorde er meteen bij. Na een poosje was ik toch wel nieuwsgierig wat dit olijke stel nu van elkaar was en wat bleek......collega's! Dat zie je niet vaak! Het leek wel een stelletje vriendinnen wat elkaar al vanaf de peutertijd kende. Ik vond het heel bijzonder om hier een avond tussen te mogen zitten. 

Een impressie van de avond.






Ze kenden het merk Stampin' Up ! ® nog niet en hadden er totaal geen voorstelling van.....Nou...dat was na deze avond helemaal anders. Geweldig vonden ze het. Ik ging met een blij voldaan gevoel weg! Dames Bedankt en wellicht tot ziens!

 De volgende workshop was woensdagavond. Ook dit werd een feestje! Er waren momenten dat het echt even helemaal stil was......uiterste concentratie.



Blij verrast was ik te horen dat ze niet verwacht hadden het zo leuk te vinden hiermee bezig te zijn. "Gewoon" even 3d kaartjes maken is niet meer zo gewoon, maar heel verfrissend en modern in combinatie met het stempelen. Dames jullie ook enorm bedankt voor de gekregen kans en tot de volgende keer!

NOG MAAR TM 31 MAART!!!

 Denken jullie nog even aan de Sale-A-Bration (SAB) !! Laat die geweldige GRATIS producten niet aan je voorbij gaan. Bij IEDERE € 60,- een GRATIS SAB product naar keuze!!! Spaar je mee? De actie loopt nog tm eind maart. Lees er ook nog even HIER over om je geheugen op te frissen en meer te komen over dit jaarlijkse feest !

 Als je toch al een lange verlanglijst hebt (net als ik!!!!) is het misschien verstandig zelf demonstratrice te worden van Stampin' Up! Zo is het voor mij ook allemaal begonnen en ik heb er nog nooooooit spijt van gehad! Voor 129,- eurootjes krijg je voor maar liefst € 195,- aan Stampin' Up! producten en kun jij net als mij profiteren van enorme kortingen, GRATIS producten en een flinke dosis gezelligheid! Wil je er na een poosje toch weer mee stoppen...? Prima! No strings attached!! En die mooie spullen mag je allemaal houden. Lees er HIER meer over en kom in mijn gezellige team!


Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.

 Woensdag 16 april 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
 

 We gaan dan onderstaande kaart maken:


VOLGT NOG!


Met de envelope punchboard (Lees er HIER over!) wil ik een schuiflade doosje maken.
Er geldt nog steeds: als je deze avond besluit de envelope punchboard te bestellen,
krijg je hem voor € 19,95 i.p.v. € 22,95




INCLUSIEF 6 A4-TJES VOL MET AL DEZE PATRONEN OP DE VOLGENDE AFBEELDING!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOG EVEN ALLE ACTIES OP EEN RIJ:

 De envelope punch board van Stampin' Up! ®! Nu ook verkrijgbaar bij Stampin' Your World!

Lees er HIER meer over!


 

De nieuwe Thinlits! Wat zijn ze mooi en handig!


Ze zijn de perfecte basis voor kerstkaarten, uitnodigingen voor je feest. Klik HIER voor een duidelijke flyer en HIER voor het eerder geplaatste bericht hierover!

  
Stampin' Up! ® komt nu ook met Nederlandse Sentimenten! Ze passen bijna allemaal in de Itty Bitty Banners thinlits. Zie de flyer links of klik HIER voor meer informatie. Bestellen kan online via de Shop Now knop links in beeld of via mail zoals altijd!

VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:


 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Ik vind het super leuk als je even een reactie achterlaat onderaan mijn blog!  


Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen