maandag 19 mei 2014

Traktaties Lika school en kindergym en onze vakantie in Spanje!

Hallo allemaal!

Even wat nieuws over onze kleine Lika....Alweer 4 jaar....wat vliegt de tijd!
Hey...laat ik nou net een kekke traktatie gemaakt hebben voor haar met een heus vogelhuisje en vogeltje...
Onder de volgende dubbele lijn vind je ze!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze 2 berichten blijven voorlopig even bovenaan staan:
http://www.stampinyourworld.blogspot.nl/2014/04/weekly-deals-bij-stampin-up-en-weer-een.html
DON'T FORGET......WEEKLY DEALS!

En het GROTE nieuws is.............. 
dat jullie OOK nog eens de HELE MAAND MEI kunnen genieten van deze weekly deals

Stampin' Up!® geeft soms wel kortingen tot wel 25%.
Stampin'Your World legt je hier graag over uit!

Iedere week, tm eind MEI, nieuwe weekly deals! Hou mijn blog dus goed in de gaten en mis niets!
Wil jij profiteren van deze sterk afgeprijsde artikelen? Wees dan snel want de actie is er maar 1 week.

Dit is alweer de 6e week voor de periode woensdag 14 tm dinsdag 20 mei!
Iets gezien wat niet in jouw verzameling mag ontbreken.....

 Bestel dan via email wilmadiender@gmail.com of online bij mij.
 (zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)

Als je je bestelling uiterlijk maandag 19 mei voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat alles pico bello voor elkaar komt! Hebben wij een deal?!
 (sorry ik was even flauw..,maar het is dan ook zulk super nieuws!

En dan nu..........het andere nieuwtje!

GRATIS STEMPELS VERDIENEN!

PHOTOPOLYMER STAMPS oftewel...echte CLEAR STAMPS zijn nu tijdelijk ook verkrijgbaar bij Stampin' Up!® En jij kunt deze exclusieve sets tm eind mei GRATIS sparen bij iedere € 75,-

Je hebt keuze uit maar liefst 4 verschillende sets!
Klik op onderstaande afbeelding om ze goed te kunnen bekijken. Zijn ze niet schattig?!
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/docs/Photopolymer/EU/Flyer_photopolymer_5.1.2014_UK.pdf
Lees HIER nog even over terug op een eerdere post van mij waar ik er je alles over uitleg inclusief filmpjes en voorbeelden.

Ik bestel ivm de Weekly Deals iedere maandag om 13.00 uur tm eind mei! Mail mij je bestelling!wilmadiender@gmail.com
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pff wat een nieuwtjes allemaal of niet? Leuk dat wel maar nu even terug naar de basis...Dat is namelijk de werkelijke reden waarom ik ooit met Stampin' Up!® ben begonnen!

Onze kleine Lika werd alweer 4 jaar en mama moest dus weer aan de knutsel...heeeeeeerlijk! Ik ben in de weer geweest met de Mini Milk Carton Die 117310 en de Bird Builder punch11719 met bijbehorende kekke stempelset: Polkadot Pieces 129705.

Lika hielp met de vogeltjes maar,.....omdat dat vooral erg gezellig was maar niet echt opschoot ging ik (samen met mijn vriendin waarvoor nog grote dank!) nog door tot in de late uurtjes. Geloof mij...als ik nu een vogel hoor tjilpen ren ik hard weg...! Ik ben er wel even klaar mee.

Eerst mocht ze op school trakteren.
En hier is haar nieuwe start te zien! Gezellig met haar broertje (tot de zomer) in klasje 1/2b van de Willem van Oranjeschool.

Dit keer geen fluitjes als kadootje bij de traktaties, want dat was wat minder gevat van deze mama, maar kleine boekjes en kleurboekjes. Dat was wel wat euh...tja....rustiger.




 Daarna was het tijd om te trakteren bij ouder en kind gym van R.K. DOS in Kampen.
Eerst nog even gymnastieken.

Papa was ook nog een keertje mee.


Kijk haar trots staan met het (best wel zware) dienblad vol lekkernijen.

Hier is ze trots aan het trakteren en afscheid aan het nemen van haar kindergym R.K. Dos met haar lievelingsjuf Sandra........Bedankt Sandra! Voor alle jaren trouwe gezellige begeleiding en feestgedruis!
Snif.....

En dan nu wat foto's van de traktaties!





Gebruikte materialen:
Cardstock: Whisper White, Inktpads: Neutrals, Stempelsets: Polkadot Pieces 129705, Hardwood 133032, Het dakje is gemaakt met Big Shot en een embossingfolder genaamd: Fancy Fan 127751 en daarna zijn de randjes met de Scallop Trim Border gepuncht. Even versieren met een strikje en later (geen foto meer van) heb ik er nog labels aangehangen met Hoera Lika 4 jaar.

Nog even een kiekje van waar wij in de meivakantie waren......Zucht.....



Oh ja! De nieuwe data's voor de Crea Avonden in Kampen zijn ook al bekend! Kijk nog even HIER. Want ook na de zomer gaan we natuurlijk gewoon door met de maandelijkse Crea Avonden.
Noteer ze alvast op je kalender!!

Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.


 Woensdag 21 mei 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 

 We gaan dan onderstaande kaart maken:

En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:


 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor u..Een klein voorbeeld hiervan ziet u HIER.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!


Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie posten