zondag 29 juni 2014

Doosje met sluiting dmv Scalopped Tag Topper Punch en mijn eerste you tube filmpje hierover!!

Hallo allemaal!!!

Ik kan bijna niet wachten.....de nieuwe catalogus van Stampin' Up!® seizoen 2014-2015 komt bijna uit!! 
Whoehoeoeoeoeoe! En er staat zoveel jammie nieuws in. Verschrikkelijk gewoon. Mijn verlanglijst loopt compleet uit de klauwen en mijn man maakt zich ernstig zorgen over zijn vrouw die schrikbarend lange lijsten met artikelnummers opschrijft. (zo'n beetje iedere avond in bed!) Ha ha. Niets is leuker dan verlanglijstjes maken toch? Beetje schrappen opnieuw maken..oeps weer wat gezien...dus toch op het lijstje! 

Maar.....nog even geduld....1 juli zet ik hem HIER GRATIS online. Wil je hem in levende lijve hebben? 
Mail me dan even: wilmadiender@gmail.com en ik stuur hem voor € 6,95 naar je op per post. 
Voor maar € 3,50 kun je hem bij mij thuis afhalen. Kopje koffie erbij!
Zoals jullie weten was afgelopen woensdag de laatste Crea Avond van dit seizoen in de Reijersdam. De eerste van het nieuwe seizoen is op 24 september! Niet vergeten hoor!

Iedereen kreeg bij vertrek nog even een kleinigheidje. 




Gebruikte materialen:
Cardstock: Pool Party, Whisper White 106549, SAB Sweet Sorbet DSP 133521, Inktpads: In Colors 2013-2015, Neutrals 131183, Stempelsets: Perfect Pennants, Petite Petals 133155, Label Love, Punches: Petite Petals 133322, Artisan Label Punch, Scalopped Tag Topper Punch 133324, Tools: Stampin'Trimmer 129722, Sponges

Hier heb ik ook een filmpje over gemaakt. Mijn eerste You Tube filmpje! Het was zo'n beetje take 60, maar.....toen had ik hem dan eindelijk af. Spannend dat ik het vond en het blijft raar om jezelf terug te horen. Ik klink zo....tja zakelijk?! 
Nou ja....ik hoop dat jullie meteen aan de slag gaan thuis en zodra ik een betere manier van filmen heb gevonden volgt ook de tutorial van de explosionbox en card in a box op mijn You Tube kanaal: 


Voor degenen die het filmpje niet konden openen HIER de link of klik op onderstaand plaatje.
Geen filmpje van Stampin' Your World meer missen? 
Abonneer je op mijn You Tube Kanaal: Wilma Diender. 
Klik op äbonneer" in de You Tube button links in beeld.

De uitwerking van dit doosje staat ook HIER uitgeschreven net als de rest die nog gaan volgen!


Vergeet niet de nog lopende acties! De Weekly Deals, Retired lists en zelf demonstratrice worden voor maar....hou je vast!...€ 65,-! LET OP DEZE ACTIE LOOPT NOG TM 30 JUNI!!
Wil je nog graag die ene stempelset, stans of andere uitlopende artikelen....kijk dan gauw onder het kopje ACTIES. Hier vind je ook meer info over hoe je nu heel voordelig zelf Stampin' Up!® demonstratrice kunt worden. Lees gauw verder.

ACTIES:

WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!

Met deze week:



Jaaaaaaaaa! De retired lists Stampin' Up!® is here! Kijk goed wat je zeker wilt hebben in je stempelcollectie, want wat uitverkocht is, is ook echt weg en komt niet meer terug in het assortiment!
Waarom ze dit doen? Psssst....Er komt natuurlijk weer een nieuwe catalogus aan.


Bekijk de stempellijst HIER en de accessoirelijst HIER en geef  mij uiterlijk zateravond voor 20.00 uur je bestelling door. Sommige artikelen zijn tot wel 40% afgeprijsd! SLA NU JE SLAG!.
LET OP LAATSTE WEEK!! LOOPT MAANDAG 30 JUNI AF!

Vergeet ook niet onderstaande actie!


Vanaf NU kun je je voor maar € 65,- euro als demonstratrice aanmelden in mijn gezellige team! Je geniet net als ik van alle voordelen maar betaald alleen meer dan de helft minder om toe te kunnen treden! SUPER TOCH?!!!
LET OP LAATSTE WEEK!! LOOPT MAANDAG 30 JUNI AF!
Lees HIER snel verder en of wacht niet langer en meld je direct aan door op onderstaande knop te klikken:
De actie loopt tm 30 juni. De reguliere actie (€129,- betalen en voor € 175,- uitzoeken) loopt daarnaast ook gewoon door. Als demonstratrice zijn er zoveel leuke voordelen....zo weten wij al lang wat er in de nieuwe catalogus komt te staan als jij nog met smart zit te wachten! Wacht niet langer en meld je aan!

Oh ja! De nieuwe data's voor de Crea Avonden in Kampen zijn ook al bekend! Kijk nog even HIER. Want ook na de zomer gaan we natuurlijk gewoon door met de maandelijkse Crea Avonden.
Noteer ze alvast op je kalender!!

Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.


 Woensdag 24 september 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!

 We gaan dan onderstaande mini fotoalbum in een cassette maken:

VOLGT NOG!

En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:




 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor u..Een klein voorbeeld hiervan ziet u HIER.


Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie posten