woensdag 18 juni 2014

Explosionbox voor de Crea Avond van woensdag 25 juni 2014

Hallo lieve allemaal!

De laatste Crea Avond voor de grote zomervakantie is in zicht. Volgende week alweer! Dan moet ik mijn gezellige club dames wel 6 hele weken missen! Snif...ik moet er nog even niet aan denken....Gelukkig zie ik jullie 24 SEPTEMBER alweer terug. Klik nog even HIER voor de rest van de data's in het nieuwe seizoen.
We sluiten dit seizoen af met een explosie! Geen echte hoor, maar we gaan lekker aan de slag met een explosionbox. Ik ben er helemaal verliefd op....
Zo denk je..tja een doosje...leuk...
 maar dan...


 Links en rechts zijn met behulp van de envelope punch board kleine envelopjes gemaakt. Voor die ene geheime boodschap of geld.
 Boven en onder heb ik met de Scaloped Tag Topper Punch 133324 tags gemaakt en lekker bestempeld.

 Lots of flowers!

En dan het moment supreme.....in dat middelste kleine doosje zit hem de ware verrassing.....

 Kijk ze eens fladderen die vlinders.

Als je goed kijkt zie je de glans over de vlinders. De vlinders zijn bestempeld en ingekleurd met markers. Daarna heb ik in het midden een redelijk dotje Crystal Effects gesmeerd totaan de zwarte rand van de vlinders. Dit moet je echt wel een paar minuten laten drogen.




 Fladder, fladder....





Zo zien de beide vormen eruit als je ze van elkaar af legt. Vastplakken in het midden kan ook. Ik heb het ze zo gelaten vanwege het onderstaande verzoek. Zo kan ik meerdere keuzes aanbieden.

 Op speciaal verzoek van 1 van mijn cursisten heb ik als optie een gesloten doosje gemaakt. Je kunt er deze avond zelf voor kiezen of je een dubbele explosievorm wilt maken of een gesloten doosje waar je wat leuks in kan bewaren of iets in kado kan doen.

 Nog even een close-uppie van deze mooie stempel uit mijn lievelings stempelset: Perfect Pennants 133227

Ik ben bezig met het uitwerken van het patroon. Deze zul je dan binnenkort gratis HIER samen met (hopelijk snel) mijn nieuwe You Tube kanaal kunnen zien en bekijken. Wordt vervolgd....

Gebruikte materialen:
Cardstock: Whisper White 106549, SAB Sweet Sorbet DSP 133521, Fresh Prints 132996, Coastal Cabana, Window Sheet 114323, Inktpads: In Colors 2013-2015, Neutrals 131183, Crumb Cake 124274, Stempelsets: Perfect Pennants, Gorgeous Grunge 130517, Petite Petals 133155, For the Birds 126407 ingekleurd met Markers 131264 en blenderpens, papillon Potpourri 123759, Punches: Petite Petals 133322, Bitty Butterfly 129406, Scalopped Tag Topper Punch 133324, Dies/stansen: Spiral Flower 129379, Tools: Stampin'Trimmer 129722, Big Shot 113439

Komen jullie ook aanstaande woensdag 26 juni van 20.15 uur tm ong. 22.15 uur naar de Reijersdam in Kampen. Kosten € 7,50 incl. vrij gebruik van alle materialen en incl. 1x koffie of thee met wat lekkers erbij!

Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!

Vergeet ook niet de andere nog lopende acties! De Weekly Deals, Retired lists en zelf demonstratrice worden voor maar....hou je vast!...€ 65,-! Wil je nog snel die ene stempelset, stans of andere uitlopende artikelen....kijk dan gauw onder het kopje ACTIES. Hier vind je ook meer info over hoe je nu heel voordelig zelf Stampin' Up!® demonstratrice kunt worden. Lees gauw verder.

ACTIES:

WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!

Met deze week:


Jaaaaaaaaa! De retired lists Stampin' Up!® is here! Kijk goed wat je zeker wilt hebben in je stempelcollectie, want wat uitverkocht is, is ook echt weg en komt niet meer terug in het assortiment!
Waarom ze dit doen? Psssst....Er komt natuurlijk weer een nieuwe catalogus aan.


Bekijk de stempellijst HIER en de accessoirelijst HIER en geef  mij uiterlijk zateravond voor 20.00 uur je bestelling door. Sommige artikelen zijn tot wel 40% afgeprijsd! SLA NU JE SLAG!.


Vergeet ook niet onderstaande actie!


Vanaf NU kun je je voor maar € 65,- euro als demonstratrice aanmelden in mijn gezellige team! Je geniet net als ik van alle voordelen maar betaald alleen meer dan de helft minder om toe te kunnen treden! SUPER TOCH?!!!
Lees HIER snel verder en of wacht niet langer en meld je direct aan door op onderstaande knop te klikken:
De actie loopt tm 30 juni. De reguliere actie (€129,- betalen en voor € 175,- uitzoeken) loopt daarnaast ook gewoon door. Als demonstratrice zijn er zoveel leuke voordelen....zo weten wij al lang wat er in de nieuwe catalogus komt te staan als jij nog met smart zit te wachten! Wacht niet langer en meld je aan!

Oh ja! De nieuwe data's voor de Crea Avonden in Kampen zijn ook al bekend! Kijk nog even HIER. Want ook na de zomer gaan we natuurlijk gewoon door met de maandelijkse Crea Avonden.
Noteer ze alvast op je kalender!!

Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.


 Woensdag 25 juni 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 

 We gaan dan onderstaande kaart maken:

VOLGT NOG!

En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:




 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor u..Een klein voorbeeld hiervan ziet u HIER.


Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!



Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie posten