donderdag 26 juni 2014

Laatste Crea Avond van dit seizoen en bestellen uit de Retired Lists of aanmelden demo voor € 65,-!

Lieve allemaal!!!

Wat leuk dat jullie mijn blogpost weer even komen lezen! 
Ik heb gisteravond weer een Crea Avond georganiseerd voor een club dames en MAN wat was het gezellig! Ik ben vandaag weer helemaal opgeladen bruisend van de energie. 
Het was de laatste keer voor de zomervakantie. 
24 september start weer het nieuwe seizoen. Kijk nog evenjes op DEZE pagina voor de rest van de data en zet het direct in je agenda! Jouw avondje uit!!!

De dames moesten hard aan het werk, want we sloten af met een speciale explosionbox! Weet je nog: 



Ik ben super trots op ze, want ik had niet gedacht dat ze het zo snel in de vingers zouden krijgen en even was ik bang dat het niet afgemaakt kon worden. Ze gingen als een speer en tussendoor was er genoeg tijd voor een grap en een grol (veel mag ik wel zeggen ;-)) Iedereen ging naar huis met een compleet afgemaakte explosionbox. TOP!!




Mijn gezellige teamleden Anne-Marie en Geke waren ook gezellig aangeschoven. Neem ook eens een kijkje op hun blogs (rechts in beeld)




Het doosje van Anne!
Kijk toch eens hoe mooi ze fladderen die vlindertjes!

Verrassend zijn vaak de kleuren combi's die mijn cursisten zelf bedenken.
Daar kan ik dan weer wat van leren!

Ik ben bezig met het uitwerken van het patroon. Deze zul je dan binnenkort gratis HIER samen met (hopelijk snel) mijn nieuwe You Tube kanaal kunnen zien en bekijken. Wordt vervolgd....

Dames allemaal onwijs bedankt voor jullie komst en tot de volgende keer! 
Was jij er niet bij en vind je dat jammer...? 24 september heb ik weer een Crea Avond gepland.
We gaan dan een mini fotoalbum in een cassette maken 
(woodmount box, dat is zo'n plastic hoes waar de houten stempels in bewaard worden)
Dus breng je vakantiekiekjes gezellig mee en scrappen maar! We gaan dan onder andere werken met het NIEUWE Project Life en nog veel meer nieuwe heerlijke Stampin' Up!® spulletjes! 
Meer over scrappen en Project Life vind je in een eerder post HIER.

Vergeet ook niet de andere nog lopende acties! De Weekly Deals, Retired lists en zelf demonstratrice worden voor maar....hou je vast!...€ 65,-! LET OP DEZE ACTIE LOOPT NOG TM 30 JUNI!!
Wil je nog graag die ene stempelset, stans of andere uitlopende artikelen....kijk dan gauw onder het kopje ACTIES. Hier vind je ook meer info over hoe je nu heel voordelig zelf Stampin' Up!® demonstratrice kunt worden. Lees gauw verder.

ACTIES:

WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!

Met deze week:



Jaaaaaaaaa! De retired lists Stampin' Up!® is here! Kijk goed wat je zeker wilt hebben in je stempelcollectie, want wat uitverkocht is, is ook echt weg en komt niet meer terug in het assortiment!
Waarom ze dit doen? Psssst....Er komt natuurlijk weer een nieuwe catalogus aan.


Bekijk de stempellijst HIER en de accessoirelijst HIER en geef  mij uiterlijk zateravond voor 20.00 uur je bestelling door. Sommige artikelen zijn tot wel 40% afgeprijsd! SLA NU JE SLAG!.
LET OP LAATSTE WEEK!! LOOPT MAANDAG 30 JUNI AF!

Vergeet ook niet onderstaande actie!


Vanaf NU kun je je voor maar € 65,- euro als demonstratrice aanmelden in mijn gezellige team! Je geniet net als ik van alle voordelen maar betaald alleen meer dan de helft minder om toe te kunnen treden! SUPER TOCH?!!!
LET OP LAATSTE WEEK!! LOOPT MAANDAG 30 JUNI AF!
Lees HIER snel verder en of wacht niet langer en meld je direct aan door op onderstaande knop te klikken:
De actie loopt tm 30 juni. De reguliere actie (€129,- betalen en voor € 175,- uitzoeken) loopt daarnaast ook gewoon door. Als demonstratrice zijn er zoveel leuke voordelen....zo weten wij al lang wat er in de nieuwe catalogus komt te staan als jij nog met smart zit te wachten! Wacht niet langer en meld je aan!

Oh ja! De nieuwe data's voor de Crea Avonden in Kampen zijn ook al bekend! Kijk nog even HIER. Want ook na de zomer gaan we natuurlijk gewoon door met de maandelijkse Crea Avonden.
Noteer ze alvast op je kalender!!

Wil jij ook leren hoe je deze mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.


 Woensdag 24 seotember 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!

 We gaan dan onderstaande mini fotoalbum in een cassette maken:

VOLGT NOG!

En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:




 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor u..Een klein voorbeeld hiervan ziet u HIER.


Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie posten