zondag 6 juli 2014

Een doosje voor een mini deodorant met de scalopped tag topper punch van Stampin' Up!®.

Lieve creatieve geesten!!!, 

Nog even hoor.....de NIEUWE catalogus....aaaaahhhhh! Ik kan er geen genoeg van krijgen!


Hij staat ook altijd nog eens: HIER GRATIS online. 

Even een doosje gemaakt voor een geslaagde buur om een mini deodorant in te doen.
Ben jij ook geslaagd? Gefeliciteerd! 


Het kijkvenster heb ik gemaakt met een punch! Dus ook als je geen Big Shot (soort drukpers of stansmachine..ook bij mij te bestellen hoor!) hebt, kun je zo'n leuk venster maken hoor!




 Je zou in plaats van Vellum ook Windowsheet kunnen gebruiken, maar omdat de mini deodorantjes niet bij de gekozen kleur cardstock (Coastal Cabana) pasten, heb ik het wat minder doorzichtig gemaakt. Subtiel zeg maar....het blijft nog een verrassing wat er in het schattige doosje zit.



Ik hou van details....nog niet gemerkt? ;-) Daarom vind ik een achterkant net zo belangrijk als de voorkant! Bovendien kon ik mij lekker uitleven met de NIEUWE Blendabilities van Stampin' Up! Heerlijke stiften om moeiteloos mee te kleuren en schaduwen mee te creëren. Ze staan op pagina 168 van de NIEUWE catalogus. Met de Color Lifter haal je in een oogwenk foutjes weg (Ja...ook ik maak foutjes!) Je ziet er niets meer van! Super toch!!




Gebruikte materialen:
Cardstock: Coastal Cabana 131302, Vellum 106584, Crumb Cake 114323, Whisper White 106549, SAB Sweet Sorbet DSP 133521, Inktpads: NIEUW Blendabilties 132708, Memento 129370, Color Lifter 129369, Sahara Sand 126976, Crumb Cake 126975, markers Brights 131259, Stempelsets: NIEUW: In This Together 133869, Polka Dot Pieces 129705, Happy Watercolor 133188 (alleen Happy ingekleurd met markers!), Petite Petals 133152, Punches: Petite Petals 133322, Extra Large Oval 2x 1 3/8" 119859, Bird Punch 117191, Decorative Label 120907, Scalopped Tag Topper Punch 133324, 
Tools: Stampin Scrub Stampin'Trimmer 129722, Sponges, Retired punches: Scallop Trim Border Punch 118402 en de Itty Bitty Punch Pack 118309

Je zou de bovenkant natuurlijk ook kunnen maken met behulp van de Angled Tag Topper Punch! 
Normaal € 27,95 maar nu voor maar € 20,96!!!! 
Bestel hem voor volgende week dinsdag! Hij is nu in de aanbieding samen met nog meer super afgeprijsde Stampin' Up!® artikelen.

De uitwerking van dit doosje staat ook HIER uitgeschreven net als de rest die nog gaan volgen! Ik zal er ook nog een keer een fimpje van maken. 

Vergeet niet de nog lopende acties! De Weekly Deals! Met deze keer wel hele mooie kortingen op gave punches. De Angled Tag Topper Punch!!! NU in de aanbieding!

ACTIES:

WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!

Met deze week:

Kijk die Angled Tag Topper punch eens! Wauw! Eindeloos prijskaartjes, labels en tags maken met deze punch. Ik ben er zelf helemaal weg van. Bekijk DEZE pagina maar eens!

 Bestel dan via email wilmadiender@gmail.com of online bij mij.
 (zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.


 Woensdag 24 september 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!

 We gaan dan onderstaande mini fotoalbum in een cassette maken:

VOLGT NOG!

En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:




 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor u..Een klein voorbeeld hiervan ziet u HIER.


Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen