donderdag 24 juli 2014

Resist techniek kaart gemaakt met o.a. de swallowtail stempel van Stampin' Up!®

Hallo allemaal. Hebben jullie het ook zo warm?

Een echte Stampin' Up!® verslaafde gaat altijd door met freubelen ook al vallen de mussen van het dak haha! Vorige week waren we nog lekker in de Eifel in Duitsland op vakantie...www.creatievemomentjes.blogspot.nl, maar bij terugkomst kon ik niet wachten om met mijn nieuwe Stampin' Up!® 
spulletjes te spelen uit de NIEUWE catalogus!

Vandaag een setje kaarten met de resist techniek. Ik heb hiervoor de super mooie grote Swallowtail stempel gebruikt. De werkwijze is heel simpel, nee echt! Snij je cardstock op maat en snij dan een voorkant uit Whisper White. Stempel met Versamrk de Swallowtail op je Whisper White en strooi hier White embossingpowder overheen. Even verhitten met de heattool en dan is je afdruk al klaar. Werk dan met spongedaubers van binnenuit naar de buitenkant van de vleugels. Eerst met Real Red dan met Strawberry Slush en dan met Blushing bride. LET OP. Gebruik ronddraaiende bewegingen en speel wat met de druk op de daubers. De randen kun je lekker met sponges beinkten en ergens bovenaan kun je nog wat uitponsen als je dat zou willen. Toen had ik er 1 af en dacht....mmmmmm. Hoe zou dat staan bij.....


Crushed Curry en Strawberry Slush....Toen had ik de tweede af....en dat smaakte naar meer....
 Juist. Coastal Cabana en Bermuda Bay. Hierbij heb ik de randen wat meer wit gelaten en dus wat rustiger.


Nog even alle drie op een rijtje!

Allemaal lievelingskleurtjes van mij. Je begrijpt...ik ben nog lang niet uitgespeeld dus ik vermaakt mij nog wel even. Inkt is ook zo veelzijdig en geloof het of niet....alle drie in minder dan een uurtje klaar.....ik hoor je weer denken..NEE ECHT!



Gebruikte materialen:
Cardstock: Crisp Cantaloupe, Coastal Cabana, Whisper White 106549, Inktpads: Versamark 102283,Crushed Curry 131173, Calypso Coral 126983, Blushing Bride 131172, Real Red 126949, Bermuda Bay 131171, In Colors 2013-2015 131204, Neutrals 131183, Stempelsets: Nederlandse Sentimenten , Swallowtail 131943, Punches: Word Window 119857, Petite Petals 133322, Itty Bitty punch pack 133787, Embellishments: Stampin'Emboss Powder White 109132, Tools: Heattool 129053, Embossing Buddy 103083, Stampin' Trimmer 129722, Sponges 101610 en Sponge Daubers 133773

Vergeten jullie onderstaande weekly deals niet! Er zijn maar liefst twee super mooie punches afgeprijsd van € 19,95 voor maar € 14,95!!!! Dus sla je slag! Ze duren maar een week. 
Ook wil ik je nog even wijzen op de Clearance Rack waar altijd retired (maar daarom zeker niet minder mooi en leuk) Stampin' Up!® spulletjes in blijven staan. Soms kortingen tot wel 80%! 
 Echt design papier Tea for Two van € 15,95 voor maar € 5,95!!
Klik op onderstaande plaatje en klik op "SHOP" links in beeld zie je dan de "Weekly Deals" maar ook de "Clearance Rack"


ACTIES:
http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914
WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!

Met deze week:


Interesse? Bestel dan via email wilmadiender@gmail.com of online bij mij. (zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.


 Woensdag 24 september 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!

 We gaan dan onderstaande mini fotoalbum in een cassette maken:

VOLGT NOG!

En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:




 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor jou....Een klein voorbeeld hiervan zie je HIER.


Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om jouw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen