donderdag 10 juli 2014

Verdien een GRATIS Nederlandse stempelset en de nieuwe weekly deals!

Lieve creatieve geesten!!!, 

Nog even hoor.....de NIEUWE catalogus....aaaaahhhhh! Ik kan er geen genoeg van krijgen!


Hij staat ook altijd nog eens: HIER GRATIS online. 

Wist je dat...er nu nog een Nederlandse stempelset is? Ik heb hem natuurlijk al in mijn bezit en in 1 van mijn volgende blogpost zal ik je er een creatief gepimpt doosje mee laten zien! 

Kijk dan eens hoe schattig!

Hoe je hem kunt verdienen? Organiseer een gezellige party bij jou thuis met creatievelingen en bij een bedrag € 200,- aan bestelde Stampin' Up!® artikelen kun jij van je hostess credits onder andere deze leuke set aanschaffen!!! 

Vergeet niet de nog lopende acties! De Weekly Deals! Iedere woensdag tm dinsdag een nieuwe deal! Speciaal voor jou!!

ACTIES:


WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!


Met deze week:

Bestel dan via email wilmadiender@gmail.com of online bij mij.
 (zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.

 Woensdag 24 september 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!

 We gaan dan onderstaande mini fotoalbum in een cassette maken:

VOLGT NOG!

En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:


 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor u..Een klein voorbeeld hiervan ziet u HIER.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om uw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen