vrijdag 1 augustus 2014

Blended bloom en nieuwe weekly deals!

Vakantiegenieters en harde werkers!

Nog steeds warm, maar wat een weertje! Wauw! Lekker genieten van fietstochtjes, zwemmen met de kids en heerlijk picknicken. Moest jij aan het werk....ik heb met je te doen..maar ook 's avonds is er gelukkig nog genoeg nazomer over om toch nog wat van mee te kunnen snoepen!

Ik heb ook niet alleen maar stil gezeten hoor....boodschappen, schoonmaken wasjes draaien en kids entertainen is nog steeds genoeg om te doen.

Blij ben ik dan ook als ik toch nog ergens een gaatje kan vinden om weer lekker te kunnen knutselen met mijn NIEUWE Stampin' Up!® spulletjes.
Vandaag een kaart met de Blended Bloom stempel. Die is zo super mooi!....
Ik heb hem met Versamark op vellum gestempeld, White Embossing Powder eroverheen gestrooid en even verhit met de Heattool. Draai je vellum om en bewerk de achterkant met sponges en mooie kleurtjes inkt!
En vanwege het stralende weertje dacht ik....kom...laat ik eens mooie foto's buiten maken!

 

Gebruikte materialen:
Cardstock: Coastal Cabana, Whisper White 106549, Inktpads: Versamark 102283, Night of Navy 126970, Bermuda Bay 131171, In Colors 2013-2015 131204, Stempelsets: Label Love, Blended Bloom 135906, Punches: Artisan Label, Embellishments: Stampin'Emboss Powder White 109132, Tools: Heattool 129053, Embossing Buddy 103083, Stampin' Trimmer 129722, Sponges 101610 en Sponge Daubers 133773

Vergeten jullie onderstaande weekly deals niet! Er zijn maar liefst twee super mooie artikelen stevig afgeprijsd! Bijvoorbeeld de mooie Gift Bow Bigz Stans om mooie strikken mee te maken van € 35,95 voor maar € 26,95!!!! En ook de schattige cupcake punch is afgeprijsd. Mis het niet en sla je slag! Ze duren maar een week. 
Ook wil ik je nog even wijzen op de Clearance Rack waar altijd retired (maar daarom zeker niet minder mooi en leuk) Stampin' Up!® spulletjes in blijven staan. Soms kortingen tot wel 80%! 
 Echt design papier Tea for Two van € 15,95 voor maar € 5,95!!
Klik op onderstaande plaatje en klik op "SHOP" links in beeld zie je dan de "Weekly Deals" maar ook de "Clearance Rack"


ACTIES:
http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914
WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!

Met deze week:

Interesse? Bestel dan via email wilmadiender@gmail.com of online bij mij. (zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?
Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.


 Woensdag 24 september 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!

 We gaan dan onderstaande mini fotoalbum in een cassette maken. Dus breng je vakantiekiekjes mee (Stuk of 16!) en scrapbooken maar:

VOLGT NOG!

En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...


....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:




 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor jou....Een klein voorbeeld hiervan zie je HIER.


Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om jouw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie posten