dinsdag 30 september 2014

Workshop notitieblokje bekleden en een gezellig dagje apenheul

 Hoi hoi!

Heerlijk weekendje weer! Hebben jullie ook zo genoten? Ik ook! Gisteren nog even de apenheul bezocht in Apeldoorn en onze eigen twee aapjes en neefje aap waren in opperbeste stemming:



Afgelopen vrijdagavond mocht ik een workshop begeleiden voor 18 personen Inclusief 2 mannen! Voor het eerst een primeur voor mij en ze waren super creatief!!


Ze mochten aan de slag met notitieblokjes. Niet te moeilijk dus ook goed te doen voor de helemaal niet creatieveling, toch leuk en iets wat je daarna nog vaak zat zult gebruiken.
Ik had ze keuze gegeven uit drie verschillende soorten omslagen.










Zie je de GRATIS te verdienen (als je bij jou thuis een party organiseert!) stempelset al?
Good Greetings 135014 Zo'n leuke set!







De avond was reuze gezellig en iedereen ging met een afgemaakt werkstukje naar huis. Dan ben ik helemaal in mijn sas. Dames en heren...bedankt voor de gezellige avond waaraan ik mocht deelnemen!






Gebruikte materialen:
Cardstock: Whisper White 106549, Coastal Cabana, Wisteria Wonder,  Inktpads: Wisteria Wonder, In Colors 2013-2015, Neutrals 131183, markers 131259, Versamark, Stempels: Petite Petals 133155, Happy Watercolor 133188, Good Greetings 135014, Flower Shop 130939, A Round Array 129087, Show & TEll 1 133450, Perfect Pennants 133227, Gorgeous Grunge 130517, Express Yourself (retired) 130336, Punches: Curly Label, Pansy, Word Window 119857,  Hexagon,  7/8 Scalloped Circle, 1 1/4 Scalloped Circle, Modern Label, Scalloped Border Trim (reitred) , Tools: Sponges, Heattool 129053, Stampin' Trimmer 129722, Doily, Rhinestones, White Emboss Powder

AANSTAANDE WOENSDAG weer zo'n leuke avond voor de boeg...Ladies Night bij Boer Staphorst. Daar heb ik toch zo'n zin in! Kom je ook? 

 
Denken jullie nog even aan die gave catalogus en de nieuwe weekly deals! De On Film framelits die ik ook gebruikte voor mijn Crea Avond Fotobox scrappen!! Scrol maar gauw naar beneden. 

Bestel nu je nieuwe autumn winter catalogue!
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/2014_HolidayCatalog/HolidayCatalog_0714_GB.pdf

Hij staat ook altijd nog eens: HIER GRATIS online en rechts in beeld. Je kunt hem natuurlijk ook bij mij aanschaffen. Kosten € 2,- als je hem bij mij afhaalt en woon je niet in de buurt? Geen probleem! Stuur ik hem naar je op (postzegeltje voor eigen rekening)

Vergeten jullie onderstaande weekly deals niet! Mis het niet en sla je slag! Ze duren maar een week.
Ook wil ik je nog even wijzen op de Clearance Rack waar altijd retired (maar daarom zeker niet minder mooi en leuk) Stampin' Up!® spulletjes in blijven staan. Soms kortingen tot wel 80%! 
 Echt design papier Tea for Two van € 15,95 voor maar € 5,95!!
Klik op onderstaande plaatje en klik op "SHOP" Links in beeld zie je dan de "Weekly Deals" maar ook de "Clearance Rack" staan.


ACTIES: 

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914
WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!


Ze lopen van woensdag tm dinsdag. Met deze week:

Gelijk bestellen? Dat kan via mijn online shop.
(zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button hieronder en links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)
Als je op onderstaande plaatje klikt kom je er vanzelf.

 Liever via mij bestellen en sparen voor korting? Dat kan! 
Mail mij gewoon even: wilmadiender@gmail.com Gewoon even wat vragen stellen mag natuurlijk altijd!

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?

Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.

 Woensdag 22 oktober 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!

 We gaan dan onderstaande .....................maken.


FOTO VOLGT NOG!

 En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:


 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor jou....Een klein voorbeeld hiervan zie je HIER.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om jouw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen