vrijdag 17 oktober 2014

Project 2 Crea Avond Reijersdam Tasje met de Curvy Keepsake Thinlit en herst..ige activiteiten!

Goedesmorgus lieve mensen!

De herfstvakantie is bijna ten einde....
Er is veel ondernomen. Afgelopen woensdag zijn we naar Tuinland geweest in Zwolle voor een workshop Herfstbakje maken. Samen met een vriendin en kids gingen we die kant op. Erg leuk maar ook erg kort.....na hooguit 10 minuten was de klus geklaard...en nu? 




Gelukkig is er een leuk restaurant met klein Ballorig aanwezig en daar zijn we gestrand




Ook zijn de kids druk in de weer geweest met Foam Klei! Dat is echt super gaaf spul. Ken je het nog  niet? Gelijk naar de winkel dan! Daar kun je geweldig leuke dingen mee maken en geen smeer zoals dat met echte klei wel eens het geval is. 










Donderdag is mijn teamlid Anne-Marie naar de Stampin' Up!® conventie in Brussel, met nog een heel stel demonstrators, vertrokken. Helaas kon ik zelf niet mee...boehoehoehoe, maar goed verschil moet er zijn! Heel veel plezier dames. Ik denk dat Anne er nog wel wat over zal vertellen op haar blog dus hou haar in de gaten en geniet mee. Dat zal ik zeker ook gaan doen. Voel ik mij er toch een beetje bij aanwezig...;-)

Dan wil ik nog even melden dat mijn lieve nieuwe teamlid Tanja Baan haar eigen Blog gelanceerd heeft! Ook zeker de moeite waard om even op rond te neuzen. We zullen zeker meer van haar gaan horen en zien. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan eens op: http://www.stampinmyday.blogspot.nl 

Zelf ben ik druk geweest met de voorbereidingen van de Crea Avond in de Reijersdam, want volgende week is het alweer zover.....Vergeet je niet op te geven!
We gaan in ieder geval 1 van de onderstaande kerstkaarten maken

 en........
1 van deze tasjes met de Curvy Keepsake Thinlit.



   GEBRUIKTE MATERIALEN:

Built for Free Using: My Stampin Blog
Built for Free Using: My Stampin Blog

Vergeten jullie niet die fantastische WEEKLY DEALS!!!
De gave circle en label card Thilits maar liefst € 10,- goedkoper!!! In een handomdraai en mooi flipcard! Laat die kerstdagen maar komen.
Scrol dus gauw naar beneden!!!

En dan nu! Stampin' Up!®! komt met een spetterende actie namelijk......rappapa...pa..rappapa...paaaaa!


Wanneer je je voor 24 oktober opgeeft als Demonstratrice in mijn team, dan krijg je maandelijks een pakket Designer Series Paper en dat dus gedurende 6 maanden!! Dit naast alle andere voordelen....

 * Het startpakket met een totale waarde van €175,- kost jou maar €129,-. Je mag helemaal zelf weten wat je kiest. De verzendkosten zijn gratis! Je krijgt ook nog eens voor €60,- materiaal om je eigen bedrijf mee te kunnen starten. Denk aan: uiteraard bestelformulieren voor de klanten, 8 catalogi en 8 mini catalogi. Betalen kan met bank of een VISA pas.
* 30% korting op je eerste order van minimaal €200, geplaatst in je eerste 45 dagen.
* Je krijgt de catalogi 1 maand eerder te zien! Dat is natuurlijk altijd leuk!
* Stampin' Up!® stuurt je 1x per 2 maanden een nieuwsbrief vol voorbeelden, promoties en hoe die te gebruiken. 

Organiseert regelmatig leuke bijeenkomsten en uitjes waar jij als Stampin' Up!® demonstrator aan deel mag nemen! Zo gezellig!

 
* In het eerste half jaar heb je de mogelijkheid om GRATIS stempelsets, een productbonus van €50 en een €175 cash bonus te verdienen.
  * Hoe meer werk je verricht hoe meer je wordt beloond. Dat is altijd een fijn gevoel.
Ik heb er een speciale pagina voor waar je in alle rust er alles over na kan lezen.

Klik maar eens <HIER>.

Kun je niet langer wachten......Dat snap ik als geen ander! Meld je dan gezellig nu bij mij aan!
Klik op het onderstaande plaatje.


https://ida.stampinup.com/?demoid5009914

Vergeten jullie onderstaande weekly deals niet! Mis het niet en sla je slag! Ze duren maar een week.
Ook wil ik je nog even wijzen op de Clearance Rack waar altijd retired (maar daarom zeker niet minder mooi en leuk) Stampin' Up!® spulletjes in blijven staan. Soms kortingen tot wel 80%! 
 Echt design papier Tea for Two van € 15,95 voor maar € 5,95!!
Klik op onderstaande plaatje en klik op "SHOP" Links in beeld zie je dan de "Weekly Deals" maar ook de "Clearance Rack" staan.


ACTIES: 

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914
WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!


Ze lopen van woensdag tm dinsdag. Met deze week:

Gelijk bestellen? Dat kan via mijn online shop.
(zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button hieronder en links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)
Als je op onderstaande plaatje klikt kom je er vanzelf.

 Liever via mij bestellen en sparen voor korting? Dat kan! 
Mail mij gewoon even: wilmadiender@gmail.com Gewoon even wat vragen stellen mag natuurlijk altijd!

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?

Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.

 Woensdag 22 oktober 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!

 We gaan dan onderstaande .....................maken.


FOTO VOLGT NOG!

 En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:


 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor jou....Een klein voorbeeld hiervan zie je HIER.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om jouw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen