woensdag 5 november 2014

HOERA! Mijn Teamlid in het zonnetje gezet. Gepromoveerd naar Bronze 2!

Hallo allemaal!

Daar ben ik weer! Met de NIEUWE Weekly Deals en......

vorige week heb ik voor mijn teamlid Geke een kadootje op de bus gedaan en dat wil ik nog graag even met jullie delen, want.....daar is natuurlijk een goede reden voor.
Bij Stampin' Up!® kun je promoveren naarmate je prestaties en Geke is gepromoveerd naar Brons 2! SUper gefeliciteerd meid. 

Allereerst maakte ik natuurlijk een mooie kaart voor haar...

 GEBRUIKTE MATERIALEN KAART EN ENVELOPJE:
Built for Free Using: My Stampin Blog


 Haar kadootje stopte ik in een leuk versierd envelopje (gemaakt met de envelope punch board) en tag eromheen als sluiting (gemaakt met de scalopped tag topper punch)

Tja en wat had ik nou in dat envelopje gestopt.... Geke hield niet van Pandora beads dus werden het zilveren oorbelletjes met een mooi glimmend steentje erin!


Geke deed al snel een berichtje dat ze ze heel mooi vond. Pfoe...daar was ik dan weer heel blij om, want ik had er veel energie ingestoken een geschikt paar te vinden 
wat bij Geke's persoonlijkheid past!
Als je benieuwd bent naar deze creatieveling, moet je echt eens even rechts in beeld op haar naam klikken. Of HIER. Je komt dan vanzelf op haar o zo leuke blog.
Scroll nog even gauw naar beneden voor de nieuwe WEEKLY DEALS aanbieding voor deze week en vergeet niet het super gave Stampin' Up!® Autumn Winter Supplement met de  
Many Merry Stars Simply Created Kit. 
Moet je kijken wat een onwijs mooie sterren je met deze COMPLETE set kunt maken! 
Hij kost maar € 31,95! Dat is nog geen € 1,25 per doosje! 
Hij staat in deze extra uitgave:
Als je op het plaatje klikt, kun je even lekker door de catalogus heen snuffelen! 

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/holiday_supplement_2014/EU/20141020_HolidaySupplement_en-EU.pdf

Hier kun je de kit ook nog eens in een filmpje zien.


Vergeten jullie onderstaande weekly deals niet! Mis het niet en sla je slag! Ze duren maar een week.
Ook wil ik je nog even wijzen op de Clearance Rack waar altijd retired (maar daarom zeker niet minder mooi en leuk) Stampin' Up!® spulletjes in blijven staan. Soms kortingen tot wel 80%! 
 Echt design papier Tea for Two van € 15,95 voor maar € 5,95!!
Klik op onderstaande plaatje en klik op "SHOP" Links in beeld zie je dan de "Weekly Deals" maar ook de "Clearance Rack" staan.


ACTIES: 

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914
WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!


Ze lopen van woensdag tm dinsdag. Met deze week:
Gelijk bestellen? Dat kan via mijn online shop.
(zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button hieronder en links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)
Als je op onderstaande plaatje klikt kom je er vanzelf.

 Liever via mij bestellen en sparen voor korting? Dat kan! 
Mail mij gewoon even: wilmadiender@gmail.com Gewoon even wat vragen stellen mag natuurlijk altijd!

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?

Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.

 Woensdag 29 oktober 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!

 We gaan dan onderstaande .....................maken.

VOLGT NOG!


En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:


 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor jou....Een klein voorbeeld hiervan zie je HIER.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om jouw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen