vrijdag 28 november 2014

Kom je in mijn Stampin' Up! demo team? Morgen pietjes knutselen bij de Lifestyle Fair!

DIT BERICHT BLJFT EVEN BOVENAAN STAAN HOOR.
 (onder de stippellijn vind je de nieuwe blogposts)

MEGA AANBIEDING van Stampin' Up!®

 Word NU zelf Stampin' Up!® demonstratrice! 
WAAROM? Verdien 5% van je december aankopen als BONUS in januari terug! 
Een echte Cash Back Bonus!
Dat kan een lekker extraatje worden dus. Toch fijn na die dure feestmaand! & dat niet alleen....
Je koopt je mjammie Starterspakket ook nog eens met 25% korting in! 
Je betaald dus NU MAAR € 96,75 i.p.v. €129,-- & 
vult hem lekker voor maar liefst € 175,--!!!!! 
met al jouw favoriete Stampin' Up! spulletjes om je eigen zaak een flinke boost mee te geven. 
Gaan met die banaan!

Dit dus naast alle bestaande voordelen die je krijgt als Stampin' Up! demonstratrice.
Een paar voorbeelden:
20%korting op ALLE mjammie SU spulletjes
(bestel je binnen 45 dagen voor minimaal € 200 ontvang je maar liefst 30% korting)
GRATIS & als eerste nieuwe catalogi
Leuke extra's zoals bonussen, gratis cadeaus (stempelsets of nog meer korting!) & je kunt groeien in niveau binnen je nieuwe functie!
Wees niet bang...als het je niet lukt iets op te bouwen of had je het je toch anders voorgesteld? (bijna onmogelijk hi hi) Dan stop je gewoon. Je hoeft niets terug te geven. Echt niet!

Meer weten? Lees er HIER meer over of.....kun je niet wachten? 
Meld je dan meteen aan & klik op onderstaande button
 https://ida.stampinup.com/?demoid=5009914
Het is echt een SUper, maar wel korte aanbieding. Wees dus snel en meld je aan in mijn gezellig team! Ik zorg voor een leuk welkomst pakket met kadootje in Stampin' Up! verpakking....!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Goedenavond lieve mensen!

Gisteravond een gezellige Stampin' Up!® Avond gehad. 
Daarover vertel ik jullie later meer, want naast Wolvega is er ook een bijeenkomst in 
Nunen en anders verklap ik misschien iets voor de rest..;-)
Dan show ik ook even mijn swaps (creatieve ruil objectjes) en een filmpje 
met de tutorial hoe je dit kunt maken.
Morgen is het al zover! De Lifestyle Fair in Hanzestad Kampen!! Ik sta er met veel plezier, uitleg en demonstraties te geven over Stampin' Up!® 
Vind je het veel leuker om Stampin' Up!® zelf te ervaren...? Dat snap ik als geen ander.
Schuif dan bij mij aan voor een mini workshop en ook jij zult al snel merken waarom Stampin' Up!® zo verslavend is.

Aan de kinderen is ook gedacht! Het is tenslotte snel Sinterklaas! Laat ze een schattig Pietje knutselen en op een chocolade lollie plakken. Of de lollie jullie huis haalt kan ik niet beloven....of de lollie lekker zal smaken...dat wel. Ja zeg! Ik moet toch zekers wel weten wat ik mijn klanten op laat eten?! ;-) 


(naar een idee van Yvonne Neefjes)

Kom ook gezellig langs en rijdt de Hanzestad niet stilletjes voorbij..;-)!!
Onderstaand nog even de flyer. Als je op de plaatjes klikt komt er een grotere afbeelding in beeld.
http://issuu.com/corineberends/docs/rian_lifestyle_fair_flyer_2014_issu

http://issuu.com/corineberends/docs/rian_lifestyle_fair_flyer_2014_issu

Zie ik je morgen? Gezellig! Tot dan!

Scroll nog even gauw naar beneden voor de nieuwe WEEKLY DEALS aanbieding voor deze week en vergeet niet het super gave Stampin' Up!® Autumn Winter Supplement met de  
Many Merry Stars Simply Created Kit. 
Moet je kijken wat een onwijs mooie sterren je met deze COMPLETE set kunt maken! 
Hij kost maar € 31,95! Dat is nog geen € 1,25 per doosje! 
Hij staat in deze extra uitgave:
Als je op het plaatje klikt, kun je even lekker door de catalogus heen snuffelen! 

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/holiday_supplement_2014/EU/20141020_HolidaySupplement_en-EU.pdf

Vergeten jullie onderstaande weekly deals niet! Mis het niet en sla je slag! Ze duren maar een week.
Ook wil ik je nog even wijzen op de Clearance Rack waar altijd retired (maar daarom zeker niet minder mooi en leuk) Stampin' Up!® spulletjes in blijven staan. Soms kortingen tot wel 80%! 
 Echt design papier Tea for Two van € 15,95 voor maar € 5,95!!
Klik op onderstaande plaatje en klik op "SHOP" Links in beeld zie je dan de "Weekly Deals" maar ook de "Clearance Rack" staan.


ACTIES: 

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914
WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!


Ze lopen van woensdag tm dinsdag. Met deze week:

  
Gelijk bestellen? Dat kan via mijn online shop.
(zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button hieronder en links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)
Als je op onderstaande plaatje klikt kom je er vanzelf.

 Liever via mij bestellen en sparen voor korting? Dat kan! 
Mail mij gewoon even: wilmadiender@gmail.com 
Gewoon even wat vragen stellen mag natuurlijk altijd!

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?

Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.

 WOENSDAG 10 december 2014 is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!
  
We gaan dan onderstaande .....................maken.

VOLGT NOG!

En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:


 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor jou....Een klein voorbeeld hiervan zie je HIER.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om jouw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie pietjes.
    Die ga ik ook eens even knutselen met mijn dochtertje.
    Heel veel plezier vandaag.!!
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was geweldig leuk! Dankjewel Jackelien voor het leuke compliment en jullie veel plezier morgen sinterklaas avondje.

      Verwijderen