maandag 12 januari 2015

Juf neemt afscheid. Lika's kadootje: gemaakt met de giftbox punch board van Stampin’ Up!®

Goedemorgen!!

De woei is nog steeds niet weg! Sjonge wat een wind. Onze kleine meid veranderd bijna in een vlieger als we de straat op moeten voor school!
De afgelopen week was het even druk (ach...wanneer is het eigenlijk rustig..;-)
Onze kleine jongen krijgt een nieuw bed en toen bedacht ik dat we eigenlijk net zo goed een nieuw stuk behang erop konden maken. Iets rustiger dan wat het was.
Met al dat speelgoed is het al gauw druk op een kinderkamertje.
Dus...eerst wat behang trekken..
 Gelukkig kwam onze kleine Likaatje mij gezellig helpen. Schatje!
Ik ben gezegend met erg behulpzame handige ouders.
Die kwamen afgelopen vrijdag langs om Lika te vermaken en te behangen.
 Zie hier mijn lieve pappie in aktie! Zelf mocht ik het ook eens proberen en heb 1 baan zelf op de muur geplakt. Wonder boven wonder zit het nog aardig ook en....het blijft erop zitten haha!
 En toen....was nog voor 20.00 uur...de kamer helemaal af! Wauw. Strak stukje behangwerk hoor!
Ontzettend bedankt lieve pap en mam!
 (excuses voor de soms wat slechte kwaliteit van de foto's...het is erg donker soms en dat maakt het wat lastig fotograferen)

Maar......ik heb natuurlijk niet stil gezeten. Ik heb toch zoveel leuke
nieuwe Stampin' Up!® spulletjes!  Oh man! Ik kom echt tijd te kort om ermee te kunnen spelen!

Er ging een juf weg bij Lika op school. Ze had haar stage afgerond en moest vertrekken. Dat vond Lika heel jammer. We knutselden eerst wat leuks wat lika zelf had gemaakt en daarna moest er nog een mooie Stampin' Up!® doos omheen.

Het resulaat:


De doos is gemaakt met het handige Gift Box Punch Board! Wat een heerlijke tool om in een handomdraai super leuke doosjes mee te maken. Geweldig!
Ik heb er lint omheen gestrikt en een label gemaakt het de nieuwe

Gestempeld is er met de stoere glimmende Encore Metallic Inktpad 132142
De stempel "For You" komt uit de Mum's Love stempelset. Het kleine bloemetje voorop komt uit de Simply Wonderful 139125 GRATIS te verdienen SAB stempelset.
Zie je die schitterende bloem....? Dat is de nieuwe Flower Medaillon Punch uit de nieuwe voorjaarscatalogus. Hij is nu voordeling in Bundle verkrijgbaar (pag. 23 ) met de bijbehorende Petal Potpourri stempelset. Kijk voor de rest van de "ingrediënten" even onderaan
bij "Gebruikte Materialen."


Tja en ik hou ervan hoor die glitters, maar dat wisten jullie al lang. En omdat ik de glitters niet mooi genoeg tot hun recht vond komen......moest ik nog even een paar foto's maken onder een lamp.



  En nog zien jullie niet wat ik zag, maar beter kreeg ik het er niet op.

 Mooi hè?!

GEBRUIKTE MATERIALEN:
Built for Free Using: My Stampin Blog


Denk eraan...vandaag plaats ik om 13.00 uur weer een verzamelbestelling. Als je nog iets mee wilt bestellen...mail of bel mij even je lijstje door en vergeet niet....
bij IEDERE € 60,- een GRATIS SAB product...
Lees hieronder nog maar even verder om je geheugen op te frissen. Fijne dag en eh...waai niet weg he? Voorzichtig als je op pad moet! Take care!

 Tot gauw

ACTIES:

Vergeten jullie de Sale-A-Bration en nieuwe voorjaarscatalogus van Stampin' Up!® niet?!

Het is zover! 
Sale-A-Bration en de nieuwe voorjaarscatalogus van Stampin' Up!® zijn van start gegaan!
 
Vanaf VANDAAG (6 januari tm 31 maart) kun je sparen voor GRATIS producten.
Van luxe stempelsets tot super mooi designer papier!

3 maanden lang GRATIS producten sparen! Hoe gaaf is dat?!!!

Hoe werkt het?
Bij iedere €60,- die je besteedt (uit welke catalogi dan ook) mag je een product naar
wens uitkiezen uit onderstaande folder.
(klik op het plaatje of HIER om hem online te bekijken)
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2014-2015/2015_SAB/20150106_SAB_en-EU.pdf

 Je mag dus ook bestellen uit de gloednieuwe voorjaarscatalogus om
GRATIS producten uit de SAB folder te kiezen!
(klik op het plaatje of HIER om hem online te bekijken)
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2014-2015/2015_occasions/20150106_Occasions_en-EU.pdf

 Vaste klanten krijgen deze & alle andere catalogi altijd GRATIS toegestuurd! 
Wil jij ook graag een papieren exemplaar? Kom hem dan bij mij ophalen of stuur mij even een mailtje: wilmadiender@gmail.com)

 Bovendien kun je je vanaf NU (6 januari) ook nog eens gunstig aanmelden als
Stampin' Up!® demonstratrice in mijn gezellige team! 
Want naast alle andere bestaande voordelen, je starterspakket die je naar wens mag vullen
(€ 129,- betalen en vullen voor € 175!!) & mijn welkomstpakket met kadootje....!!!! 
(Klik maar eens even HIER),
mag JIJ als nieuwe demo GRATIS 2 Sale-A-Bration producten uit bovenstaande flyer  
OF een kit (kant en klaar pakket) uit de voorjaarscatalogus uitkiezen!!!!! WAUW!


Of je nu je Stampin' Up!® Verzameling wilt starten, uitbreiden OF zelf graag Stampin' Up!® Demonstratrice wilt worden....je kunt je pakket vullen met prachtige nieuwe hobby artikelen.

Het is een echte super Stampin' Up!® deal dus grijp die kans!
Laat die mooie producten niet aan je neus voorbij gaan.

Kun jij niet wachten ? Meld je dan meteen aan en klik op onderstaande button

https://ida.stampinup.com/nl/?demoid=5009914
 en schaf meteen 2 GRATIS Sale-A-Bration sets aan!
Je hebt niets te verliezen en er zijn geen kleine lettertjes. Echt niet!
Je kunt ook HIER nog eens alles rustig nalezen over Stampin' Up!® demonstratrice zijn!
Ik heb er nog nooit spijt van gehad.

Meer weten of heb je nog vragen? Ik vertel je graag en met veel plezier over mijn passie!
Tel: 06-14502159 of mail wilmadiender@gmail.com



Dan zijn er natuurlijk nog de Weekly Deals.
Mis het niet en sla je slag! Ze duren maar een week.
DEZE WEEK de envelope punch board met fikse korting!!! Koop je eigen punch board NU!

Ook wil ik je nog even wijzen op de Clearance Rack waar altijd retired (maar daarom zeker niet minder mooi en leuk) Stampin' Up!® spulletjes in blijven staan.
 Soms kortingen tot wel 80%!
Klik op onderstaande plaatje en klik op "SHOP"
 Links in beeld zie je dan niet alleen 
de "Weekly Deals" maar ook de "Clearance Rack" staan. 

Je ziet dan alles groot en dus mooi duidelijk afgebeeld.


http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914
WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!


Ze lopen van woensdag tm dinsdag. Met deze week:


Gelijk bestellen? Dat kan via mijn online shop.
(zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button hieronder en links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)
Als je op onderstaande plaatje klikt kom je er vanzelf.

 Liever via mij bestellen en sparen voor korting? Dat kan! 
Mail mij gewoon even: wilmadiender@gmail.com 
Gewoon even wat vragen stellen mag natuurlijk altijd!

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?

Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.

 WOENSDAG 28 JANUARI 2015   is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!
  
We gaan dan onderstaande .....................maken.

VOLGT NOG!

En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:


 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor jou....Een klein voorbeeld hiervan zie je HIER.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om jouw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen