donderdag 1 januari 2015

Nieuwe Weekly Deals Uitleg Sale-A-Bration en een nieuwe voorjaarscatalogus in het verschiet!

Goedemorgen!

Zitten jullie 10 vingertjes er allemaal nog aan? Geen nare ongelukken gehad of meegemaakt?
Ik hoop het maar.

Het feestje zit er weer op.
Er moest toch nog even een feestcake gemaakt en versierd worden. Dus nou ja...vooruit dan maar.

 


 
Hebben jullie er al wat van gesnoept misschien? Nee hoor, mama ;-)

Toen was het voor de laatste keer tijd om vuurwerk af te steken.


Revi is een echte jongen. Knallers en vuur. WAUW! Hij geniet. Mama kijkt toe en kan alleen maar denken...pas op...kijk uit eehhh Nou ja je kent het wel. Een echte mama dus.


Kleine Lika mocht dit jaar voor het eerst meedoen. Het eerste sterretje wou ze zo snel mogelijk weggooien, maar daarna had ze de smaak goed te pakken. Kijk haar nou staan met haar lekkere kakwangetjes door die oorbeschermers. Te schattig gewoon.

De kids balen dat het weer voorbij is en ik stiekem ook hoor. Al die gezellige feestdagen. Genieten van en met elkaar. Ik hou ervan...
Vandaag een heerlijke rustdag met vrienden en familie gehad.

Vandaag vertel ik jullie wat meer over de aankomende Sale-A-Bration en nieuwe voorjaarscatalogus.

 Want nog maar 5 dagen! & dan.....gaat de jaarlijkse Sale-A-Bration weer van start! Whoohooooooo!
Van 6 januari tm 31 maart sparen voor GRATIS producten.
Van luxe stempelsets tot super mooi designer papier!

Hoe werkt het?
Bij iedere €60,- die je besteedt (uit welke catalogi dan ook) mag je een product naar wens uitkiezen uit onderstaande folder. 
(6 januari zet ik hem samen met de voorjaarscatalogus online om lekker door te kunnen snuffelen)


Vaste klanten krijgen deze & alle andere catalogi altijd GRATIS toegestuurd! 
Wil jij ook graag een papieren exemplaar? Kom hem dan bij mij ophalen of stuur mij even een mailtje: wilmadiender@gmail.com

3 maanden lang GRATIS producten sparen! Hoe gaaf is dat?!!! 

Bovendien kun je je vanaf 6 januari ook nog eens gunstig aanmelden als 
Stampin' Up!® demonstratrice in mijn gezellige team! 
Want naast alle andere bestaande voordelen & mijn welkomstpakket met kadootje....!!!! 
(Klik maar eens even HIER), mag JIJ als nieuwe demo GRATIS 2 Sale-A-Bration producten uitkiezen uit bovenstaande flyer OF een kit (kant en klaar pakket) uit de voorjaarscatalogus !!!!! WAUW!

Dit alles komt natuurlijk SUper goed uit want.....de nieuwe ( voorjaarscatalogus ) spring/summer catalogue gaat ook vanaf 6 januari in. Kun je daar ook nog je starterspakket mee aanvullen.
  
Of je nu je Stampin' Up!® Verzameling wilt starten, uitbreiden OF zelf graag Stampin' Up!® Demonstratrice wilt worden....je kunt je pakket vullen met prachtige nieuwe hobby artikelen.

Meer weten of heb je nog vragen? Ik vertel je graag en met veel plezier over mijn passie! Tel: 06-14502159 of mail wilmadiender@gmail.com

De nieuwe Weekly Deals zijn ook weer om van te likkebaarden...Mjam!


Tot gauw!


End of Year Clearance Rack Blowout van Stampin' Up!®
Onderaan het blogbericht kun je op het plaatje ervan klikken!
Mail mij je keuze door op: wilmadiender@gmail.com en ik zorg voor de rest.
Kortingen tot wel 80%!!!!!
Een voorproefje: 

Vergeten jullie onderstaande weekly deals van Stampin' Up!® niet! 
Mis het niet en sla je slag! Ze duren maar een week.

Ook wil ik je nog even wijzen op de Clearance Rack waar altijd retired (maar daarom zeker niet minder mooi en leuk) Stampin' Up!® spulletjes in blijven staan.
 Soms kortingen tot wel 80%! Hierboven zag je al een paar pagina's in het klein.
 Echt design papier Tea for Two van € 15,95 voor maar € 5,95!!
Klik op onderstaande plaatje en klik op "SHOP" Links in beeld zie je dan niet alleen 
de "Weekly Deals" maar ook de "Clearance Rack" staan. 

Je ziet dan alles groot en dus mooi duidelijk afgebeeld staan.


ACTIES: 

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914
WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!


Ze lopen van woensdag tm dinsdag. Met deze week:

Gelijk bestellen? Dat kan via mijn online shop.
(zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button hieronder en links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)
Als je op onderstaande plaatje klikt kom je er vanzelf.

 Liever via mij bestellen en sparen voor korting? Dat kan! 
Mail mij gewoon even: wilmadiender@gmail.com 
Gewoon even wat vragen stellen mag natuurlijk altijd!

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?

Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam te Kampen.

 WOENSDAG 28 JANUARI 2015   is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!
  
We gaan dan onderstaande .....................maken.

VOLGT NOG!

En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?

SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:


 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor jou....Een klein voorbeeld hiervan zie je HIER.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om jouw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!

Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen