maandag 13 april 2015

Jarige zwagertje krijgt een bijzonder Treat Box Kaartje Stampin' Up!®.

HALLO ALLEMAAL !

Het is even gekkenwerk hier. Pfoe, de jongste heeft waterpokken. Zo zielig. Ons meisje zit er helemaal onder en jeuken die rotdingen. Zeg dan maar eens dat ze er niet aan mag krabben....Ik had liever gehad dat ze ze als baby gehad had, maar ja, ook dat heb je niet voor het uitkiezen. Vandaag is ze lekker thuis bij mama en natuurlijk verwen ik haar veels te veel haha.
Tussen de bedrijven door laat ik jullie nog even een oudje zien...Ohhh dat klinkt niet leuk. Sorry lief zwagertje. Ik had het over het kaartje. Hi hi.
Het papier en de stempels komen uit de (helaas!!) afgelopen Sale-A-Bration van 2015.
Verder heb ik nog de Scalloped Tag Topper Punch gebruikt en de Modern Label Punch.
Het patroon is van Angie Leach.


Nog even lekker gekleurd met de Blendabilties van Stampin' Up!®
Ik hoop toch zo dat snel met een oplossing komt en ze weer snel 
definitief in het assortiment van Stampin' Up!® opgenomen worden....



Verder is er morgenavond in Wijkvereniging de Maten een workshop Stampin' Up!®
We gaan een dubbele pop-up kaart maken. 
Een project wat ik een tijdje geleden maakte voor Creatief met Kaarten in 
het najaarsnummer van 2014 met het Thema Pop-Up!

WIL JIJ OOK MEEDOEN?
Dat kan nog hoor! Er zijn nog plekken vrij. 
Dus stuur mij even een mailtje wilmadiender@gmail.com of 
bel mij even op 06-14502159. Iemand meenemen mag ook hoor!


Vergeet niet dat de Clearance Rack is aangevuld! Whoohooo!
WEES ER SNEL BIJ. WANT OP = OP!

Dat houdt in dat een heleboel mooie Stampin' Up!® producten met hoge kortingen aangeboden worden. Dus voor een prikkie kunnen ze ook in jouw bezit komen!

Heb je iets gezien?
Wacht dan vooral niet te lang en meld het mij, zodat ik het snel voor je mee
kan bestellen: wilmadiender@gmail.com
ONLINE BESTELLEN kan ook! (je spaart dan GEEN zegels voor korting!)

 Als je op onderstaande plaatje klikt kom je in mijn online shop
 LINKS zie je niet alleen de "Weekly Deals" staan, maar ook de "Clearance Rack"

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914
Trouwens....onder "ACTIES", blijven de "Clearance Rack" en "Weekly Deals"
altijd staan voor jou, om ze maar NIET te vergeten.

Fijne dag en tot gauw!

ACTIES: 

Wil jij net als ik van je hobby je beroep maken, genieten van gezellige avonden, 
Stampin' Up! bijeenkomsten bijwonen, nieuwe mensen leren kennen, vriendschappen sluiten, GRATIS mooie hobbyspulletjes sparen (HAP....even ademhalen hoor!...)
KORTOM.......WIL JIJ NET ALS IK Stampin' Up!® Demonstratrice worden?

Je hebt niets te verliezen en er zijn geen kleine lettertjes. Echt niet!
Je kunt ook HIER nog eens alles rustig nalezen over Stampin' Up!® demonstratrice zijn!
Ik heb er nog nooit spijt van gehad.

Kun jij niet wachten ? Meld je dan meteen aan en klik op onderstaande button

https://ida.stampinup.com/nl/?demoid=5009914

Meer weten of heb je nog vragen? Ik vertel je graag en met veel plezier over mijn passie!
Tel: 06-14502159 of mail wilmadiender@gmail.com

Dan zijn er natuurlijk nog de Weekly Deals.
Mis het niet en sla je slag! Ze duren maar een week.
IEDERE WEEK SUPER GAVE PRODUCTEN met fikse korting!!! 
Koop ze NU wel heel voordelig in!

Ook wil ik je nog even wijzen op de Clearance Rack waar altijd retired (maar daarom zeker niet minder mooi en leuk) Stampin' Up!® spulletjes in blijven staan.
 Soms kortingen tot wel 80%!
Klik op onderstaande plaatje ( OF klik op "SHOP" als je in mijn online shop aangekomen bent) en
 Links in beeld zie je dan niet alleen 
de "Weekly Deals" maar ook de "Clearance Rack" staan. 

Je ziet dan alles groot en dus mooi duidelijk afgebeeld.


http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914
WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!



Ze lopen van woensdag tm dinsdag.




 Gelijk bestellen? Dat kan via mijn online shop.
(zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button hieronder en links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)
Als je op onderstaande plaatje klikt kom je er vanzelf.

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914 

 Liever via mij bestellen en SPAREN VOOR KORTING ? Dat kan! 
Mail mij gewoon even: wilmadiender@gmail.com 
Gewoon even wat vragen stellen mag natuurlijk altijd!

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?

Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam of Flevowijk (gebouw 't Middelpunt) te Kampen.

 WOENSDAG 22 APRIL 2015   is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!

  
We gaan dan onderstaande project maken.


En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?
 
SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:

http://stampinyourworld.blogspot.nl/p/sparen-voor-korting.html?m=1

 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor jou....Een klein voorbeeld hiervan zie je HIER.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om jouw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!


Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! 
Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen