maandag 24 augustus 2015

Mini Workshops Stampin' Up!® projecten EN het promofilmpje van het Creaspektakel 2015

HELLEU! 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DEZE BERICHTEN BLIJVEN EVEN BOVENAAN DE PAGINA STAAN:
(Lees onder de stippellijn verder als je direct naar het nieuwe blogbericht wilt gaan)

WIN WIN WIN
5 juni was ik jarig en dat vier ik graag samen met jullie!
Daarom verloot ik een hele mooie ongebruikte  Stampin' Up!® stempelset: PAINTED PETALS:


 WAT MOET JE DOEN OM KANS TE MAKEN??!!

Om te beginnen....
1) Like mijn Facebook Pagina door HIER of links in beeld op "Vind ik leuk"
(= hetzelfde als Like) te klikken!
Je moet de Stampin' Your World Facebook pagina dus volgen.
Doe jij dat al? Helemaal goed! Volg dan de rest van de regels hierna.

2) Deel het bericht  zo vaak als je kunt! Dat zou ik echt SUper vinden! Je kunt iemand natuurlijk ook taggen die je deze stempelset ook zou gunnen.

3) Ga op mijn Stampin' Your World Facebook pagina naar het
LIKE, SHARE & WIN ACTIE PAINTED PETALS bericht (klik maar eens HIER)
en laat een reactie achter.

Ik lees de reacties en kies er bij 600 Likes 1 winnaar uit!
Wie weet ben jij dan wel de gelukkige winnaar van die mooie ongebruikte stempelset!

DOE MEE!!!

EN oh oh oh....vergeet die leuke actie niet hoor!!Ik kan ze zelf wel bedenken maar kan het ook hoor!

Krijg tm 30 juni 2015 ook nog eens 2 GRATIS EXTRA stempelsets in je starterkit,
(je starterkit mag je helemaal zelf samenstellen) als jij je aanmeld als STAMPIN' UP!® DEMONSTRATRICE in mijn gezellige team!!!

Maak ook eens kennis met mijn andere lieve teammaatjes en klik eens rechts op hun
namen om hun blogs te bekijken. Ontvang, net als zij, een welkomstpakket met kadootje!!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HALLO ALLEMAAL!

Eindelijk laat ik dan de schattige mini Stampin' Up!® workshops zien die ik
op het Creaspektakel heb gedaan met gezellige bezoeksters.

En!
Het promofilmpje wat het Find It en Hobbyjournaal uit Kampen heeft gemaakt van dit hobby evenement is klaar!

En.....aangezien wij pal naast de kraam van het Hobbyjournaal stonden, komen we er toch zo'n.....
2 hele seconden op voor. Hahahaha! Je moet heel goed kijken maar......
in de 0,57e minuut komen ik en Eef even in beeld...snel....want anders is het weer weg en tussen de 1,01e en 1,02e minuut zijn we echt goed te zien.

Onze kraam zie je nog even in de 1,06e minuut
(met flink wat bezoekers! ONWIJS BEDANKT daarvoor mensen!) 
voorbij komen. Ik herkende het aan onze leuke fleurige vlaggetjes en mijn gehaakte knuffels.

Komt ie dan hè!!



Okay, okay het is snel maarrrrrr ik ben onwijs trots! 2 He-le seconden.
Dat kan lang niet iedereen zeggen.
Wat zal ik lekker slapen.
Goed, dan nu de twee mini workshops die we bedachten voor dit evenement.





Het is een tasje met behulp van het leuke Gift Bag Punch Board. Samen met een 1"Circle Punch en de Petite Petals Punch maak je een simpele maar doeltreffende sluiting. Even een lintje erdoor en klaar ben je. Je hebt er niet veel voor nodig en dat is wel zo prettig met een event als deze.
Built for Free Using: My Stampin Blog


Dit was het tweede project:




Gemaakt met het Envelope Punch Board, Scallopes Tag Topper Punch en de Note Tag Punch.
Built for Free Using: My Stampin Blog

Nog even nagenieten hoor.......



Bedankt mensen! Jullie waren top cursisten!

Tot gauw maar weer!

ACTIES:  

Hij is er!!!! 
De.... NIEUWE STAMPIN' UP!® CATALOGUS!
Bekijk hem HIER, HIER of door op onderstaande plaatje te klikken. 

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2015-2016%20Annual/20150601_AnnualCatalog_en-GB.pdf


 Bovendien krijg je tm 30 juni 2015 ook nog eens 2 GRATIS EXTRA stempelsets in je starterkit,
(je starterkit mag je helemaal zelf samenstellen) als jij je aanmeld in mijn gezellige team!!!

Maak ook eens kennis met mijn andere lieve teammaatjes en klik eens rechts op hun
namen om hun blogs te bekijken. Ontvang, net als zij een welkomstpakket met kadootje!!
DUSSSSSS......

Wil jij net als ik van je hobby je beroep maken, genieten van gezellige avonden, 
Stampin' Up! bijeenkomsten bijwonen, nieuwe mensen leren kennen, vriendschappen sluiten, GRATIS mooie hobbyspulletjes sparen (HAP....even ademhalen hoor!...)
KORTOM.......WIL JIJ NET ALS IK Stampin' Up!® Demonstratrice worden?

Je hebt niets te verliezen en er zijn geen kleine lettertjes. Echt niet!
Je kunt ook HIER nog eens alles rustig nalezen over Stampin' Up!® demonstratrice zijn!
Ik heb er nog nooit spijt van gehad.

Kun jij niet wachten ? Meld je dan meteen aan en klik op onderstaande button

https://ida.stampinup.com/nl/?demoid=5009914

Meer weten of heb je nog vragen? Ik vertel je graag en met veel plezier over mijn passie!
Tel: 06-14502159 of mail wilmadiender@gmail.com

 Weekly Deals Mis het niet en sla je slag! Ze duren maar een week.
IEDERE WEEK SUPER GAVE PRODUCTEN met fikse korting!!! 
OP DIT MOMENT tot wel 30% en dat tot 1 augustus!
Koop ze NU wel heel voordelig in!

Ook wil ik je nog even wijzen op de Clearance Rack waar altijd retired (maar daarom zeker niet minder mooi en leuk) Stampin' Up!® spulletjes in blijven staan.
 Soms kortingen tot wel 80%!
Klik op onderstaande plaatje ( OF klik op "SHOP" als je in mijn online shop aangekomen bent) en
 Links in beeld zie je dan niet alleen 
de "Weekly Deals" maar ook de "Clearance Rack" staan. 

Je ziet dan alles groot en dus mooi duidelijk afgebeeld.


http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914
WEEKLY DEALS ONEINDIG VERLENGD DUS BLIJVENDE KORTINGEN!!!



Ze lopen van woensdag tm dinsdag. 
 Online bekijken en/of gelijk bestellen? 
Dat kan via mijn online shop.

(zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button hieronder en links in beeld, ga naar het knopje "SHOP" vlak onder mijn naam en klik op weekly deals links in de online winkel)
Als je op onderstaande plaatje klikt kom je er vanzelf.

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914 

 Liever via mij bestellen en SPAREN VOOR KORTING ? Dat kan! 
Mail mij gewoon even: wilmadiender@gmail.com 
Gewoon even wat vragen stellen mag natuurlijk altijd!

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?

Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam of Flevowijk (gebouw 't Middelpunt) te Kampen.


 WOENSDAG VOLGT NOG!!   is er weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!


  
We gaan dan onderstaande project(en) maken

VOLGT NOG!!

En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?
 
SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:

http://stampinyourworld.blogspot.nl/p/sparen-voor-korting.html?m=1

 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor jou....Een klein voorbeeld hiervan zie je HIER.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om jouw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!


Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! 
Liefs Wilma Diender

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen