donderdag 11 februari 2016

GRIEIEIEP!!! Ga WEG! Nieuwe Weekly Deals en workshop Poject Life van Stampin' Up!®


HELLEU! 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
DEZE BERICHTEN BLIJVEN EVEN BOVENAAN DE PAGINA STAAN:
(Lees onder de stippellijn verder als je direct naar het nieuwe blogbericht wilt gaan)

WIN WIN WIN
5 juni was ik jarig en dat vier ik graag samen met jullie!
Daarom verloot ik een hele mooie ongebruikte  Stampin' Up!® stempelset: PAINTED PETALS:


 WAT MOET JE DOEN OM KANS TE MAKEN??!!

Om te beginnen....
1) Like mijn Facebook Pagina door HIER of links in beeld op "Vind ik leuk"
(= hetzelfde als Like) te klikken!
Je moet de Stampin' Your World Facebook pagina dus volgen.
Doe jij dat al? Helemaal goed! Volg dan de rest van de regels hierna.

2) Deel het bericht  zo vaak als je kunt! Dat zou ik echt SUper vinden! Je kunt iemand natuurlijk ook taggen die je deze stempelset ook zou gunnen.

3) Ga op mijn Stampin' Your World Facebook pagina naar het
LIKE, SHARE & WIN ACTIE PAINTED PETALS bericht (klik maar eens HIER)
en laat een reactie achter.

Ik lees de reacties en kies er bij 600 Likes 1 winnaar uit!
Wie weet ben jij dan wel de gelukkige winnaar van die mooie ongebruikte stempelset!

DOE MEE!!!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo lieve mensen!

De meeste mensen die mij ook prive volgen wisten het al wel....er heerst griep in dit huis. 
De Diendertjes hebben het goed te pakken. Nu ik een beter momentje voel opkomen dacht ik......kom....laat ik de mensen even wat zien van wat workshops en projecten van de afgelopen tijd. 
Tussen de ziekte door (ja, ik heb het twee keer gehad en hoop...nee bid...dat dat ook even de laatste keer is!) heb ik het toch gered deze netjes af te ronden......
Workshops aan huis of op afwijkende locaties staan altijd zo lang van tevoren gepland dat je als juf dan niet ineens kunt zeggen HET GAAT NIET......Dussss....een halve medicijnenkast erin en daar ging ik. Het lukte.....
Op verzoek gingen we een pagina uit de serie Project Life van pimpen. 
 Dit is even pagina die ik zelf voorbereid had. 

Ik had er een "Sint Thema" van gemaakt.


Kijk onze Revi daar nog klein zijn....Zucht.....


Een gepimpt kaartje met de stempelset Grateful Bunch en bijpassende punch 
(uit de nieuwe voorjaarscatalogus 2016!!)

De inschuifvellen van Project Life zijn er in verschillende varianten en maatvoeringen. Wij maakten er 1 van 12"x 12" voor in het bijbehorende onderstaande album.


Er is gewoon teveel om op te noemen verkrijgbaar van Project Life bij SU.
Onderstaand een kleine greep hieruit:
Built for Free Using: My Stampin Blog


De tafel was netjes opgemaakt voor 12 mensen. Helaas was ook hier veel ziekte.....

Dat mocht de pret zeker niet drukken want met 7 mensen gingen we alsnog aan de workshop 
Project Life beginnen. 

Lekker scrappen met foto's en mooi opleuken met stempels, papier, inkt en ponsen. 
Ook de Big Shot was natuurlijk mee.

Al gauw zag de tafel er...ZO uit:



Hahahah, niet schrikken!
Zo hoort het te zijn met scrappen.
Ik zou mij pas echt zorgen maken als alles nog netjes op rij lag.

Het was al met al een heel geslaagde avond en iedereen heeft genoeg ideeen op kunnen doen om zelf thuis aan de slag te kunnen gaan.

Dames bedankt!


De komende tijd en vooral om ennabij het weekend heb ik jullie nog veel meer te vertellen!

Spannende nieuwtjes van Stampin' Up!®, maar ook vele nieuwe projecten.
Genoeg inspiratie dus....blijf in de buurt!


En dan nu nog even de Weekly Deals:



VERGETEN JULLIE DIE TE GEKKE SALE-A-BRATION NIET?

Bedankt voor jullie interesse en tot gauw!

ACTIES:  

Hij is er!!!! 
De.... NIEUWE VOORJAARS STAMPIN' UP!® CATALOGUS 2016!

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2016%20Occasions%20Catalog/10012015_Occ16_ENG-UK.pdf

Bekijk hem HIER, HIER of door op onderstaande plaatje te klikken.

EN......GRATIS PRODUCTEN SPAREN TIJDENS DE SALE-A-BRATION! 

Hoe werkt dat dan?

 Vanaf NU (5 januari tm 31 maart) kun je sparen voor GRATIS producten.
Van luxe stempelsets tot super mooi designer papier!

3 maanden lang GRATIS producten sparen! Hoe gaaf is dat?!!!

Zoek voor € 60,- euro iets uit om te bestellen...uit welke catalogus dan ook en...zoek uit onderstaande Sale-a-bration flyer een GRATIS artikel naar wens uit.

Kom je aan de €120,- dan mag je 2 GRATIS producten uitkiezen, bij 180,- 3 GRATIS items etc.!!


Ik heb er ook een You Tube filmpje over gemaakt met tekst en uitleg.
Klik nog maar eens even HIER.

Bovendien verdien je vanaf € 275,- aan bestelde artikelen, een extra van € 27,- aan 
Stampin Rewards bovenop je 10% van de totale orderwaarde, die je vrij mag 
besteden aan artikelen uit de catalogi! 
WOW! 
Om dit bedrag te behalen kun je zelf een bestelling plaatsen maar....je kunt ook een gezellige workshop bij jou thuis organiseren.


Klik HIER of HIER om hem eens lekker door te bladeren!

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/Sale-A-Bration%202016/20151005_SAB16_Core_eng-UK.pdf

OOK KUN JE...
HEEL VOORDELIG ZELF DEMO WORDEN TIJDENS DEZE ACTIEPERIODE! 

Stel je eigen starterkit samen! Betaal € 129,- maar Vul hem voor maar liefst € 220,-, zoals jij het wilt met super gave stempelsets en meer naar eigen keuze.
DAT IS MAAR LIEFST € 45,- MEER DAN NORMAAL!
Meld je aan in mijn gezellige team!!!

Maak ook eens kennis met mijn andere lieve teammaatjes en klik eens rechts op hun
namen om hun blogs te bekijken. Ontvang, net als zij een welkomstpakket met kadootje!!
DUSSSSSS......

Wil jij net als ik van je hobby je beroep maken, genieten van gezellige avonden, 
Stampin' Up! bijeenkomsten bijwonen, nieuwe mensen leren kennen, vriendschappen sluiten, GRATIS mooie hobbyspulletjes sparen (HAP....even ademhalen hoor!...)
KORTOM.......WIL JIJ NET ALS IK Stampin' Up!® Demonstratrice worden?

Je hebt niets te verliezen en er zijn geen kleine lettertjes. Echt niet!
Je kunt ook HIER nog eens alles rustig nalezen over Stampin' Up!® demonstratrice zijn!
Ik heb er nog nooit spijt van gehad.

Kun jij niet wachten ? Meld je dan meteen aan en klik op onderstaande button

https://ida.stampinup.com/nl/?demoid=5009914

Meer weten of heb je nog vragen? Ik vertel je graag en met veel plezier over mijn passie!
Tel: 06-14502159 of mail wilmadiender@gmail.com

 Weekly Deals Mis het niet en sla je slag! 
Ze duren maar een week en lopen van woensdag tm dinsdag.

 
IEDERE WEEK SUPER GAVE PRODUCTEN met fikse korting!!!



 Mail mij je bestelling door en spaar bovendien ook nog eens voor 

korting bij Stampin' Your World. (check voor uitleg even HIER)

Woon je buiten de regio Kampen, IJsselmuiden of Zwolle, dan zijn je verzendkosten voortaan ALTIJD GRATIS als je voor  minimaal €60,- besteld bij mij. Hiervoor geldt ook: Alleen geldig via bestelling via mijn mailadres: (wilmadiender@gmail.com)


 Ook wil ik je nog even wijzen op de Clearance Rack waar altijd retired (maar daarom zeker niet minder mooi en leuk) Stampin' Up!® spulletjes in blijven staan.
 Soms kortingen tot wel 80%!
Klik op onderstaande plaatje ( OF ga er via de "SHOP NOW" button heen) en
 Links in beeld zie je dan niet alleen de "Weekly Deals" maar ook de "Clearance Rack" staan. 

Je ziet dan alles groot en dus mooi duidelijk afgebeeld.


http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914

Online bekijken en/of gelijk bestellen? 
Dat kan via mijn online shop.

(zie HIER of klik op de "SHOP NOW" button hieronder en links in beeld, ga naar 
weekly deals links in de online winkel)
Als je op onderstaande plaatje klikt kom je er vanzelf.

http://www2.stampinup.com/ECWeb/default.aspx?dbwsdemoid=5009914 

 Liever via mij bestellen en SPAREN VOOR KORTING ? Dat kan! 
Mail mij gewoon even: wilmadiender@gmail.com 
Gewoon even wat vragen stellen mag natuurlijk altijd!

Als je je bestelling uiterlijk maandag voor 13.00 uur bij plaatst zorg ik er voor dat de bestelling geplaatst en afgehandeld wordt. 

Wil jij ook leren hoe je deze producten kunt gebruiken en mooie creaties kunt maken?

Boek een workshop voor een bedrag van € 3,50, € 5,- of € 7,50 p.p.! Lees er HIER meer over. We overleggen samen wat we kunnen gaan maken of.....kom ook naar de maandelijkse Crea Avonden in de Reijersdam of Flevowijk (gebouw 't Middelpunt) te Kampen.


 WOENSDAG 10 FEBRUARI !!  is er (bij voldoende opgave!) weer een crea avond in de Reijersdam.
Voor tijden en opgave, zou je HIER nog even kunnen kijken. 
Mail: wilmadiender@gmail.com of bel mij als je nog vragen hebt of je op wilt geven ZONDER verdere verplichtingen!


  
We gaan dan onderstaande project(en) maken

VOLGT NOG

Kun jij niet op woensdagavonden? 
Kom dan naar Wijkgebouw 't Middelpunt in de Flevowijk.
MAANDAG 22 FEBRUARI !!  is er weer een workshop avond in de Flevowijk.

We maken dan onderstaande project(en) 
Als ook jij die niet wilt missen.....mail mij dan voor opgave: wilmadiender@gmail.com


En dan nu...tatatataaaa!

Vanaf nu kun je je ook opgeven voor maandelijkse Crea Avonden in IJsselmuiden!
Welke avonden? Donderdag (precieze data's volgen nog) 
Locatie? Eetcafé Mario's.

Bedankt voor het lezen maar weer en eh.....laat je nog even een berichtje achter onderaan mijn blog?
 
SUPER DUPER THANKS!!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VERDER WIST JE ...

....Natuurlijk al lang dat je bij Stampin' Your World kunt sparen voor korting:

http://stampinyourworld.blogspot.nl/p/sparen-voor-korting.html?m=1

 Stampin' Your World ook workshops voor bedrijven, verenigingen, op verjaardagen en
kinderfeestjes verzorgt! Dat is eens wat anders dan de traditionele verjaardagen zoals wij ze kennen.

Traktaties mogen niet ontbreken aan een kinderverjaardag, maar niet iedereen heeft er de tijd, zin of creativiteit voor.....ik maak ze graag voor jou....Een klein voorbeeld hiervan zie je HIER.

Kaarten, bedankjes en attenties verzorgt & levert aan particulieren en bedrijven voor bijvoorbeeld: trouwerijen, kraamfeesten, kerstwensen, de opening van een nieuwe zaak of gewoon om jouw zakenrelaties net even dat beetje extra te bieden!


Hopelijk tot gauw en tot de volgende creatieve groet! 
Liefs Wilma Diender




Geen opmerkingen:

Een reactie posten